اخبار داغ

بررسی طرح نظارتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره عملکرد مجلس و شورای شهر

بررسی طرح نظارتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره عملکرد مجلس و شورای شهر
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از بررسی طرح نظارتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره عملکرد مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه جلسه شورا با حضور اکثریت اعضا به ریاست حدادعادل و دبیری پرویزسروری تشکیل شد و اعضای جدید نیز حضورداشتند، اظهار داشت: سیاست ائتلاف ادامه منظم جلسات و سیاستگذاری برای ادامه مسیر است لذا با عضویت افرادی موثر تلاش می‌کند آسیب‌های خود را برطرف نماید.

وی افزود: در جلسه اخیر شاهد حضور مجدد حجت الاسلام‌و المسلمین تقوی عضو برجسته جامعه روحانیت مبارز، همچنین حضور حجت الاسلام بی آزار از روحانیون جوان و خوشنام تهران، حمیدرضا مقدم فر، امیرآبادی فراهانی و داوری از فعالان حوزه رسانه بودیم و امیدواریم تا با تکمیل وترمیم درترکیب درحوزه کارشناسی ائتلاف تقویت شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن اشاره به ارائه تحلیل و اخبار از سوی حمیدرضا مقدم فر و داوری برای اعضا در باب آخرین وضعیت سیاسی منطقه، مذاکرات و سفر رییس جمهور به قطر اعلام کرد: طرح نظارتی شورای ائتلاف درباره عملکرد مجلس و شورای شهر در حال بررسی‌ است و پس از مطالعات تکمیلی در جلسه ائتلاف مطرح و با نظر اعضا مصوب خواهد شد. توضیحات بیشتر در باب این طرح مهم در زمان مقتضی به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه