اخبار داغ

سردار حسن‌زاده، فرمانده سپاه تهران خبر داد؛

توزیع بسته معیشتی کمک مومنانه در عید نوروز و ماه رمضان/ برگزاری اجتماع بزرگ پاسداران سپاه محمد رسول‌الله

توزیع بسته معیشتی کمک مومنانه در عید نوروز و ماه رمضان/ برگزاری اجتماع بزرگ پاسداران سپاه محمد رسول‌الله
سردار حسن حسن زاده از برگزاری بزرگترین اجتماع پاسدارن سپاه محمد رسول‌الله در اواخر اردیبهشت ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس؛ سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) صبح امروز در جلسه بسیجیان سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران گفت: “تحقق جامعه اسلامی” در شهرداری تهران بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: با افزایش سرمایه انسانی می توان به اهداف بیانیه گام دوم دست پیدا کرد. و سرمایه های اجتماعی باید در تمامی امور مدنظر همه باشد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) خاطرنشان کرد: این پرسش را مطرح می‌کنند که چرا بسیج در تمامی امور ورود می کند، زیرا در هر حوزه ای باید رسالت خود را انجام دهیم.

سردار حسن زاده اظهار کرد: تصمیمات و برنامه های سازمان بسیج شهرداری باید ویژگی فراگیری داشته باشد، برنامه های مرتبط به رسالت شهرداری باید فراگیر، مستمر و اثرگذار باشد.

وی افزود: شهرداری باید بتواند حرکت عمومی به سمت اهداف گام دوم انقلاب اسلامی بردارد. جهاد دارای دو ویژگی است، اول اینکه توام با تلاش باشد و در راستای اهداف گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تاکید کرد: رسالت هر سازمان به معنای این است که اگر رسالت انجام نشود، بود و نبود آن سازمان دیگر اهمیتی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



اهمیت تبلیغات دیداری در فضای عمومی جامعه
 
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تصریح کرد: تبلیغات یکی از ابزاری است که بر فضای عمومی جامعه تاثیرگذار و حائز اهمیت است. با فضاسازی می توان به اهداف دست پیدا کرد. تصاویر تبلیغات دیواری اثر به سزایی دارد.

وی ادامه داد: موجودیت هر سازمانی به یک موضوع بستگی دارد، به طور مثال پویایی شهرداری، ارائه خدمات سریع، حمل. ونقل و ترافیک است. نشانه حیات بسیج این است که مردم آن را حس کنند.

سردار حسن زاده با تاکید بر گرامیداشت روز پاسدار گفت: تاکنون بالغ بر ۴۰ هزار نفر پاسدار شهید شدند، این از جمله موضوعاتی است که باید به آن پرداخت.

وی با تاکید بر افزایش نشاط جامعه بیان کرد: اکنون مردم دیگر در خصوص شیوع ویروس کرونا دیگر مضطرب نیستند باید محیطی توام با نشاط برای مردم ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) گفت: هم افزایی به معنای ضریب دادن به خروجی کار است.

,
,
, اهمیت تبلیغات دیداری در فضای عمومی جامعه, اهمیت تبلیغات دیداری در فضای عمومی جامعه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



امکان ساخت سالانه هزار خانه برای محرومین در تهران

وی با اعلام آمادگی که می توان سالانه هزار خانه برای محرومین در تهران بسازیم، اظهار کرد: یکی از مناطقی که تمرکز کرده ایم جنوب کرمان است.

,
,
, امکان ساخت سالانه هزار خانه برای محرومین در تهران, امکان ساخت سالانه هزار خانه برای محرومین در تهران,
,
,



برگزاری بزرگترین اجتماعی پاسداران سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ

سردار حسن زاده گفت: اواخر اردیبهشت اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) برگزار خواهد شد، با برگزاری این اجتماع بیان گر بسیج تهران خواهد بود که حدود ۱۵۰هزار نفر در این مراسم شرکت خواهند کرد.

وی با تاکید بر مشارکت بسیج در تهران افزود: علیرغم اینکه هر سازمانی رسالتی بر عهده دارد، اما برای پیگیری برخی از موضوعات نیاز به هم افزایی تمامی سازمان ها دارد، برخی از مسئولین متوجه ظرفیت سپاه تهران و بسیج مستضعفین نیستند.

سردار حسن زاده با اشاره به جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تببین فریضه قطعی و فوری است، صرفا برگزاری جلسات هم اندیشی پاسخگوی نیاز جهاد تبیین نیست. هر اقدامی در جهاد تبیین بهتر از بی عملی است. در قطار در حال حرکت، مدیریت و ارائه خدمات و… انجام می شود.

,
,
, برگزاری بزرگترین اجتماعی پاسداران سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ , برگزاری بزرگترین اجتماعی پاسداران سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ ,
,
,
,
,
,
,


وی با تاکید بر اینکه افزایش سرمایه اجتماعی اولویت بسیج است، بیان کرد: برای رسیدن به جامعه اسلامی، محله اسلامی است. بسیجیان باید نقشه خود را در محله اسلامی مشخص کنند.

 

کمک مومنانه به اقشار کمتر برخوردار

سردار حسن زاده خاطرنشان کرد: کمک مومنانه یکی از کارهای خوبی است، دو قشر را به کمک بسیج کارگری و به کمک بسیج شهرداری یک قشر در دو نوبت شب عید و ماه رمضان بسته معیشتی شامل مرغ و برنج و… توزیع خواهد شد.

 

انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
, کمک مومنانه به اقشار کمتر برخوردار, کمک مومنانه به اقشار کمتر برخوردار,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه