اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج هرمزگان:

زائران راهیان نور با دو شیوه به اردوی راهیان نور هرمزگان اعزام می شوند

زائران راهیان نور با دو شیوه به اردوی راهیان نور هرمزگان اعزام می شوند
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج هرمزگان گفت: امسال هرمزگانی‌ها به دو شیوه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ دوم پاسدار مجید باقرزاده افزود: بخش نخست بصورت اردو‌های دانشجویی به شیوه سابق در قالب اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی استان خوزستان صورت می‌پذیرد که این بخش از ۱۲ اسفند با اعزام دو کاروان به این مناطق آغاز شده است.

وی افزود: در شیوه دوم، افراد بصورت شخصی با خودرو یا بصورت کاروان به این مناطق اعزام می‌شوند و این افراد باید پیش از اعزام در سامانه rahnoor.ir نام نویسی و مشخصات خود و افراد همراه را وارد کنند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج هرمزگان گفت: این افراد هنگام نامنویسی در سامانه rahnoor.ir برای اسکان، اردوگاه پیامبر اعظم (ص) در آبادان را انتخاب کنند.

سرهنگ باقرزاده افزود: افرادی هم که امکان رفتن به اردوی راهیان نور با خودروی شخصی ندارند می‌توانند برای اعزام با دیگر افراد متقاضی به پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان مراجعه کنند.

به گفته وی، این مرحله از راهیان نور از ۲۶ اسفند تا ۱۱ فروردین اجرا می‌شود و افراد باید دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

استاندار هرمزگان هم دیشب در جلسه ستاد راهیان نور که با هدف برنامه ریزی برای سهولت در اعزام زائران استان هرمزگان به مناطق جنگی ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد؛ گفت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت باعث پیشرفت در عرصه‌های مختلف جامعه خواهد شد.

مهدی دوستی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید در هرمزگان روایت گری و روایت انقلاب اسلامی از دشمنی‌ها و کینه توزی‌های استکبارجهانی و شیطان به خوبی تبیین شود.

وی ساخت موزه دفاع مقدس استان هرمزگان و یادمان شهدای هرمز را جزء اولویت‌ها و اقدامات ماندگار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان هم در این جلسه گفت: راهیان نور یکی از بزرگترین رخداد‌های تاریخی تاثیرگذار است و این موضوع اثرات بسیار مثبتی بر روی مردم بوِیژه دانش آموزان و نوجوانان داشته است.

سردار سالاری افزود: امیدواریم با فروکش کردن کرونا، فرصتی مناسب تری برای برگزاری راهیان نور جنوب کشور و همچنین راهیان نور دریایی فراهم شود.

وی گفت: استان هرمزگان این ظرفیت را دارد که زمینه ساز حضور نوجوانان، جوانان و مردم بویژه در ایام نوروز باشد و نقش رزمندگان استان هرمزگان را در پاسداری از خلیج فارس به تصویر بکشد.

انتهای پیام/ مصطفی قهرمانی

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه