اخبار داغ

مشاور عالی سازمان بسیج دانش‌آموزی مطرح کرد:

بازدید ۱۹ میلیونی دانش‌آموزان از اردوهای راهیان نور در بستر فضای مجازی

بازدید ۱۹ میلیونی دانش‌آموزان از اردوهای راهیان نور در بستر فضای مجازی
وجدانی نیا گفت: سال گذشته ۲۰ میلیون دانش آموز در فضای مجازی از راهیان نور بازدید داشته اند و امسال نیز تا کنون ۱۹ میلیون نفر در بستر نرم افزار شاد از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر وجدانی‌نیا مشاور عالی سازمان بسیج دانش‌آموزی درباره حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی در طول ماه‌های گذشته گفت: یکی از مهمترین فعالیت های حوزه فرهنگی در فضای آموزش و پرورش، راهیان نور بوده که در سالهای گذشته مخاطبان زیادی داشته است و در دوسال اخیر به واسطه فراگیری بیماری کرونا این برنامه دچار آسیب شد و تدبیری کردیم که این برنامه را به شکل دیگری در بستر فضای مجازی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: امسال نیز با تدابیری که از قبل اندیشیده شده بود بنا داشتیم اردوی راهیان نور را به صورت گسترده مانند سال گذشته برگزار کنیم که با وجود کرونا این برنامه اجرایی نشد؛ البته با حضور اندکی از دانش آموزان استان های همجوار و نزدیک به منطقه مانند خوزستان و ایلام به صورت خیلی محدود با رعایت تمام شیوه نامه ها و دریافت مجوزهای لازم اردوها را دوباره شروع کردیم ولی راهیان نور مجازی همچنان ادامه دارد و با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

وجدانی نیا درباره چگونگی برگزاری راهیان نور دانش آموزی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ما در این شرایط تابع قوانین و شرایطی هستیم که دستگاه های تخصصی در نظر میگیرند اگر شرایط اجازه بدهد حضوری خواهد بود در غیر این صورت غیرحضوری خواهد بود.

مشاور عالی سازمان بسیج دانش‌آموزی درباره حضور دانش آموزان در اردوی راهیان نور به صورت مجازی در برنامه شاد گفت: سال گذشته ۲۰ میلیون دانش آموز در فضای مجازی از راهیان نور بازدید داشته اند و امسال نیز تا کنون ۱۹ میلیون نفر در بستر نرم افزار شاد از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کرده اند.

وی افزود: ویژگی این برنامه آن است که درواقع فیلم های تولیدی منطقه عملیاتی اماده برای اعزام است و به زبان های استانی، با شرایط هر استان در اختیار دانش اموزان قرار گرفته است و تاکنون برای ۱۶ استان پخش شده و مورد استقبال دانش آموزان قرا گرفته است.

انتهای پیام/ مصطفی قهرمانی

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه