اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام :

اردوگاه‌های راهیان نور ایلام جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تا سقف 70درصد ظرفیت پذیزش دارند

اردوگاه‌های راهیان نور ایلام جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تا سقف 70درصد ظرفیت پذیزش دارند
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تزریق حداقل دو دز واکسن کرونا شرط ثبت نام در گروه‌های راهیان نور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ یاسمی مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در بحث ستاد سفر رئیس‌جمهور و ستاد ملی مقابله با کرونا، دو دز واکسن ملاک بوده و برای راهیان نور همین قاعده برقرار است.

وی افزود: اتوبوس‌های حامل کاروان راهیان نور و همچنین اردوگاه‌ها هفتاد درصد ظرفیت را باید پذیزش کنند تا فاصله اجتماعی بین زائران رعایت شود.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بیان کرد: در بحث اعزام دسته جمعی که تمرکز بر حوزه جنوب بوده سه دز واکسن مد نظر قرارگاه راهیان نور و با تمرکز بر اعزام دانشجویان صورت گرفته است.

یاسمی گفت: اردوهای اعزامی به حوزه جنوب از پنجم اسفنده ماه در کل کشور شروع شده و استان ایلام اولین گروه اعزامی خود را دوازدهم اسفند و آخرین اعزام راهیان نور دانشجویی ۲۳ اسفند ماه یعنی دیروز روانه کرده است.

وی افزود: حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق آبی و زرد با حفظ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلا مانع است.

یاسمی بیان کرد: برای خانواده‌هایی که خواهان بازدید از این مناطق هستند میتوانند از طریق سامانه ره نور ثبت نام کرده و برای اسکان و تغذیه این خانوارها به صورت متمرکز در قرارگاه شهید فخری زاده با مسئولیت انصاری در استان خوزستان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ مصطفی قهرمانی

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه