اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد؛

جذاب سازی سفرهای راهیان نور جزو اولویت هاست/ راه اندازی غرفه‌های کودک و نوجوان در اردوگاه شهید کلهر خوزستان

جذاب سازی سفرهای راهیان نور جزو اولویت هاست/ راه اندازی غرفه‌های کودک و نوجوان در اردوگاه شهید کلهر خوزستان
مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: در ایام پایانی سال جاری و عید نوروز بیش از شش هزار البرزی راهی اردوهای راهیان‌نور می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید اخلاقی، مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه اعزام اردوی راهیان‌ نور در سال جاری پس از دو سال وقفه به‌دلیل شرایط کرونایی از ۱۹ اسفندماه جاری از محلات آغاز شده است، گفت: روزانه بین ۶ تا ۹ دستگاه اتوبوس به سمت منطقه عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: زائران در راهیان‌ نور امسال علاوه بر زیارت یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی از مناطق سیاحتی غرب و جنوب کشور بازدید می‌کنند تا این سفر به‌خصوص برای جوانان و نوجوانان جذابیت داشته باشد و جذب مردم برای این سفرها بیشتر شود.

این مسئول یکی دیگر از تفاوت‌های این اعزام‌ها با گذشته را اعزام کاروان‌های خودرویی دانست و گفت: سفر راهیان‌ نور سه شب و چهار روز است که زائران در اولین شب در اردوگاه شهید کلهر اندیمشک اقامت داشته و پس از آن در یادمان‌های فتح‌المبین، فکه موقعیت شهید اسکندرلو، کانال کمیل و حنظله در فکه جنوبی حضور می‌یابند و دومین شب اقامت خود را در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز می‌گذرانند.

اخلاقی افزود: سپس زائران در یادمان‌های اروند، ذوالفقاری، نهرخین(علقمه)، شلمچه، طلائیه، هویزه و معراج شهدای اهواز حضور یافته و سومین شب اقامت خود را در اردوگاه شهید باکری خرمشهر سپری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در اردوگاه شهید کلهر غرفه‌های کودک و نوجوان و همچنین غرفه نمایشگاهی نیز دایر است، گفت: اعزام کاروان راهیان‌ نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور تا پیش از ایام ماه مبارک رمضان که هشتم فروردین‌ماه است، ادامه دارد.
انتهای پیام/ مصطفی قهرمانی

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه