اخبار داغ

در پی اقدام عامل تکفیری؛

ائمه جمعه اهل سنت استان بوشهر اقدام تروریستی حرم امام رضا(ع) را محکوم کردند/ لزوم برخورد شدید با عاملان این جنایت

ائمه جمعه اهل سنت استان بوشهر اقدام تروریستی حرم امام رضا(ع) را محکوم کردند/ لزوم برخورد شدید با عاملان این جنایت
علما و ائمه اهل سنت استان بوشهر اقدام تروریستی عامل تکفیری در حرم امام رضا علیه السلام را محکوم کردند و خواستار برخورد شدید با عوامل این اقدام شدند همچنین هدف این اقدام را ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی اعلام و خواستار هوشیاری در مقابل این توطئه ها شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ ائمه جمعه اهل سنت استان بوشهر در بیانیه های جداگانه اقدام تروریستی حرم اما رضا علیه السلام را محکوم کردند که متن این بیانیه ها بشرح ذیل می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این جنایت توسط نوکران استکبار و با هدف تفرقه رخ داد



بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله وسلام على عباده الذین اصطفى خداوند بزرگ میفرمایند:(ومن یقتل مسلما متعمدا فجزاءه جهنم...).
در این ایام بس بزرگ و ایمانی و در ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن از مصادر موثوق با خبر شدیم سه تن از همرزمان عزیز و روحانی معزز در شهر مقدس مشهد ودر حریم رضوی  مجروح ویا به درجه رفیع شهادت نائل امده اند که این امر به وسیله ایادی انسانهای بز دل وترسو که نوکران استکبار وبا هدف (فرق تسد) قصد دارند بین مسلمانان متحد تفرقه بیندازند لیک همه این حوادث نه فقط مارا ضعیف نمی نماید بلکه مارا متحد و یک دل خواهد کرد. اینجانب از مسوولان ذی ربط خواهانم که مسببان را هرچه زودتر محاکمه کنند وبه جزای خود برسانند.
محمد انزاری امام جمعه شهر نخل تقی و دبیر شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر

این حادثه در ماه رمضان قلب هر ولایت‌مدار انقلابی راجریحه دار می‌کند



 ﴿الَّذینَ إِذا أَصابَتهُم مُصیبَةٌ قالوا إِنّا لِلَّهِ وَإِنّا إِلَیهِ راجِعونَ﴾ حادثه دلخراش شهادت مظلومانه روحانیون درحرم مطهر امام رضاوآن هم در ماه رحمت ونزول قرآن و تهاجم با سلاح سرد به سه نفر از علمای جهادگر وطلبه مجاهد، که قلب هر ولایت‌مدار انقلابی راجریحه دار می‌کند محکوم می نمایم.
و خانواده آن شهید سعید، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای این مرحوم، علو درجات و برای آن دو عزیز مجروح این حادثه، شفای عاجل از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.
جاسم جابری امام جمعه روستای صفیه

ریختن خون مسلمان از دیدگاه اسلام و مذاهب اسلامی حرام وخلاف شرع است


 قال رسول الله صلى الله علیه الیه وسلم: « کل المسلم علی المسلم حرام دمه وماله وعرضه » ریختن خون مسلمان از دیدگاه اسلام و مذاهب اسلامی حرام وخلاف شرع است.
در ماه مبارک رمضان هتک حرمت حرم رضوی موجب غم و اندوه علمای اسلام به ویژه اهل سنت گردید ما این اقدام وعمل ناشایست وهجوم وحمله ی افراد شرور و ضد انسانیت وتکفیری به این روحانیون که به شدت دل مسلمانان را آزرده خاطر می‌کند محکوم می نماییم برای شهدای این حادثه رحمت و مغفرت اللهی در ماه رحمت و مغفرت و برای باز ماندگان صبر جزیل واجر عظیم مسئلت داریم شکی نیست که این جرایم وفجائع از نقشه ها ودسیسه های دشمنان اسلام است و از آنجایی که وحدت واخوت در ایران اسلامی استوار وپابر جاست و روز به روز قوی تر میگردد  انها می‌خواهند این اخوت و برادری را تضعیف کنند و این جرایم مسلمانان جهان به ویژه شیعه و اهل سنت در ایران اسلامی آگاه تر می گرداندو بدانیم که اتحاد و وحدت ضروری ترین نیاز امت اسلام و جا معه اسلامی است .
خلیل افرا امام جمعه ی موقت اهل سنت شهر کنگان و عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی  اهل سنت کشور

در ماه اخوت و برادی دل همه مومنین و محبین اهل بیت را متالم و ناراحت کردند



بسم الله الرحمن الرحیم  با شنیدن خبر ناگوار و غم انگیز حمله جنایتکار به روحانیون معزز و وقوع این حادثه در حرم رضوی و در ماه اخوت و برادی دل همه مومنین و محبین اهل بیت را متالم و ناراحت کردند .
ما این جنایت را محکوم میکنیم و خواهانیم هر چه زودتر مجرمین را به سزای اعمالشان برسند

محمد بنی هلال امام جمعه موقت مسجد خاتم الانبیاء جزیره شیف

این جنایت در حریم رضوی که مورد احترام تمامی فرق و مذاهب اسلامی است محکوم است



 بسم الله الرحمن الرحیم .انا لله وانا الیه راجعون..با تاثر واندوه فراوان هتک حرمت به ساحت مقدس رضوی .این جنایت در حریم رضوی که مورد احترام تمامی فرق و مذاهب اسلامی است ودر ماه مبارک رمضان که ضیافت الهی است امری محکوم وجنایتی آشکار به حساب می آید و آحاد مردم شریف ومتدین از این بی حرمتی و جنایت گذشت نخواهد کرد .
 اینجانب ضمن محکومیت این جنایت . در جوار مضجع رضوی شهادت طلبه جهادگر حجت الاسلام والمسلمین اصلانی را به خانواده محترمشان تسلیت عرض می نمایم وعافیت وسلامتی وشفا را برای مجروحان این حادثه از در گاه خدا وند متعال خواهانم .با درایت وهوشیاری عموم مسلمین نقشه های معاندان وجنایتکارانه استکبار واندیشه های تکفیری در راستای ایجاد فتنه میان اجماع ووحدت مسلمین نقش بر آب خواهد شد انشاء الله .
 جاسم بن هاجر امام جمعه مسجد جامع خاتم الا نبیاء جزیره شیف

شهادت طلاب در ماه رمضان قلب هر انسان آزاده و با وجدانی را جریحه دار و آکنده از غم و اندوه می نماید



بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ .« وَمَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا؛ آیه ۹۳ سوره نساء»
«انا لله و انا الیه راجعون »جنایت وحشیانه و هولناکی که در روز ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و  مغفرت، ماه عبادت و بخشش چنین جنایتی اتفاق بیفتد واقعاً مایه شرم و تاسف است که در حرم حضرت امام رضا  به شهادت طلاب را در پی داشت قلب هر انسان آزاده و با وجدانی را جریحه دار و آکنده از غم و اندوه می نماید.  لذا این فاجعه مظلومانه را  تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان  برای خانواده‌های این عزیزان داغدار صبر و شکیبایی خواستارم اینجانب این اقدام را محکوم می نمایم و از مسئولین مربوطه خواستار  پیگیری و اقدام لازم در این خصوص را داشته باشند. 
اسماعیل خمیسی امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب روستای بنود.

این خون های پاک ریخته شده مایه ی اتحاد و همبستگی و تقویت برادری میان ملت ایران و حهان اسلام می گردد


دین اسلام، دین رحمت و رأفت و مهربانی و پاکی است . دین همان پیامبری صلی الله علیه و آله ، که رحمةً للعالمین می باشد 
ترور و خشونت چه در صحن پیامبر صلی الله علیه و آله چه در حوالی گنبد رضوی و چه در گنبد کاووس و هرکجا زیر این گنبد گیتی به شدت محکوم است و عملی ظالمانه و بی رحمانه و به دور از شأن اسلامی است.
شهادت مظلومانه طلاب حوزه ی علمیه مشهد و گنبد تسلیت می گوییم و بهشت برین جایگاه آنان باد و به مصدومان شفای عاجل ،باشد. این خون های پاک ریخته شده مایه ی اتحاد و همبستگی و تقویت برادری میان ملت ایران و حهان اسلام می گردد و فتنه های دشمنان مشمول حال آنان شود.
یاسین احمدی امام جمعه بندر پرک شهرستان کنگان

درخواست اشد مجازات هر چه سریعتر را برای عوامل حادثه دارم



انا لله وانا الیه راجعون حادثه تروریستی و دل خراش به طلاب روحانیون در حرم رضوی که منجر به شهادت یکی از طلاب و مجروح دو تن از روحانیون شد دلهای همه ما را غمگین کرد از خداوند متعال برای آن شهید طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و برای مجروحین شفای عاجل مسئلت می نمایم و از مسئولین محترم  درخواست اشد مجازات هر چه سریعتربرای افراد عامل حادثه دارم .
ابراهیم صمدی امام جمعه روستای سهمو شمالی

از مسئولین خواستارم بشدت با این حرکت مشکوک ضد وحدت برخورد نمایند



انا لله و انا الیه راجعون خبر ناگوار حمله تروریستی به شیوخ و روحانیون جهادی در ماه مبارک رمضان و در حرم امام رضا علیه السلام محکوم میکنم و از مسئولین خواستارم بشدت با این حرکت مشکوک ضد وحدت برخورد نمایند و عاملان این جنایت را به سزای اعمالشان برسانند.
محمد فاروقی امام جمعه اهل سنت گناوه

حمله یک فرد جنایتکار به سه تن از روحانیون قلب همه ما را بدرد آورد


السلام علیکم و رحمة الله و برکاته امروز درماه مبارک رمضان ودرحرم رضوی اتفاقی تلخ وناگوار رخ داد ، حمله یک فرد جنایتکار به سه تن از روحانیون وشهید وزخمی کردن آنها قلب همه مارابدرد آورد ضمن عرض تسلیت به خانواده های این شهدای عزیز و آروزی صحت وسلامتی برای دیگر روحانی حادثه دیده از همه مسؤلین نظامی وانتظامی وقوه قضائیه می‌خواهم با مسببین این جنایت به شدت برخورد شود تادیگر کسی به خود اجازه ندهد همچنین جنایت هولناک انجام دهد همه ملت ماباید هوشیار باشند وباحفظ وحدت و اتحاد مثل همیشه درکنار یکدیگر باشند تا هیچ یاوه گویی به خودش اجازه ندهد با این جنایت‌ها برطبل اختلاف ودو دستگی بکوبد.
امام جمعه اهل سنت جزیره شمالی شیخ حمزه کردی

 اهداف پلید اشرار فقط  و فقط ایجاد اختلاف بین مذاهب شیعه وسنی است



بسم الله الرحمن الرحیم شهادت روحانیون درحرم مطهررضوی به شدت محکوم می نمایم. شهادت علما معزز در حرم رضوی موجب غم و ناراحتی علما اهل سنت گردید. عرض تسلیت به خانواده شهدا و ملت شریف ایران اقدامات و حشیانه افراد جنایتکار و اشرار که دو نفر از علما بر جسته برادران اهل تشیع در حرم مطهر رضوی رخ داد در ضمن اهداف پلید اشرار فقط و فقط ایجاد اختلاف بین مذاهب فریقین شیعه وسنی است و امروز بیش از همیشه نیاز به اتحاد و همدلی می باشد و این هتک حرمتها و به شهادت رساندن روحانیون معززبه شدت محکوم می نمایم.
امام جمعه اهل سنت سیراف حسین افروز

خواستار اقدام قاطع مسئولین در مقابل این اشرار هستیم


بسم الله الرحمن الرحیم شهادت مظلومانه روحانیون درحرم مطهر امام رضا و آن هم درماه مبارک رمضان ماه رحمت ونزول قرآن رابه شدت محکوم می‌کنم واین امر شنیع از اسلام و تعالیم آن به دور است وقطعا این جریمه ازنقشه های دشمن برای تفرقه بین شیعه وسنی است وحدت ماخیلی مستحکم‌تر ازقبل از مسئولین می‌خواهیم که  در مقابل چنین افراد با قاطعیت برخوردکنند.
شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه

از دیدگاه  علماء وانسان های صاحب وجدان این حرکت محکوم است

بسم الله الرحمن الرحیم  انا لله و اناالیه راجعون  هرگونه اسائه ادب و هتک حرمت حرم مطهر رضوی از دیدگاه اهل سنت، قطعا محکوم است. ضمن تسلیت  به حادثه دیدگان این مساله، افزود: اهل سنت ارادت و احترام از خاصی به امام رضا(ع) قائل بوده و ایشان جایگاه و احترام خاصی در بین اهل سنت دارند و هر گونه تعرض و اسائه ادب در حرم مطهر ایشان و مقام امام رضا(ع) را محکوم می نمایند.
وی با بیان اینکه اشعار بلندی در رابطه با مقام امام رضا(ع) بوده همه اینها برگرفته از ارادت اهل سنت نسبت به امام رضا(ع) و مقام شامخ ایشان است.
با اشاره به اینکه جریانات سلفی و تکفیری برگرفته از افکار و دسیسه های شوم دشمنان اسلام بخصوص رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: اهل سنت خود را بری از گروهها می دانند و از این افکار پلید و خطرناک که توسط دشمنان اسلام به وجود آمده است، ابراز انزجار می کنند. این افکار به دنبال نشان دادن چهره زشت و خشن از اسلام به دنیا بوده و امکان مقدس را که همیشه به عنوان ملجا و پناهگاهی برای مردم و دعا و مناجات بوده، حرمت شکنی کنند این است که مسلمانان را از این مکان های مقدس دور کرده و اسلام ستیزی و اختلاف افکنی و تفرقه افکنی بین اهل سنت و تشیع را دامن بزنند همانگونه که در کشورهای اسلامی می بینیم که مساجد را مورد تعرض قرار می دهند.
از دیدگاه  علماء وانسان های صاحب وجدان این حرکت محکوم است،ومخصوصا در ماه رمضان علماء بی گناه وروزه داربقل رساندن  کسانی که به مسجد و مکان های مقدس می روند، به جز بندگی خداوند متعال هدف دیگری ندارند. باتسلیت به خانواده‌های این شهیدان 
و تمام مسلمانان ایران شیخ جمعه عبدالهی امام جمعه روستای بندو

انتهای پیام/

,

این جنایت توسط نوکران استکبار و با هدف تفرقه رخ داد



بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله وسلام على عباده الذین اصطفى خداوند بزرگ میفرمایند:(ومن یقتل مسلما متعمدا فجزاءه جهنم...).
در این ایام بس بزرگ و ایمانی و در ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن از مصادر موثوق با خبر شدیم سه تن از همرزمان عزیز و روحانی معزز در شهر مقدس مشهد ودر حریم رضوی  مجروح ویا به درجه رفیع شهادت نائل امده اند که این امر به وسیله ایادی انسانهای بز دل وترسو که نوکران استکبار وبا هدف (فرق تسد) قصد دارند بین مسلمانان متحد تفرقه بیندازند لیک همه این حوادث نه فقط مارا ضعیف نمی نماید بلکه مارا متحد و یک دل خواهد کرد. اینجانب از مسوولان ذی ربط خواهانم که مسببان را هرچه زودتر محاکمه کنند وبه جزای خود برسانند.
محمد انزاری امام جمعه شهر نخل تقی و دبیر شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر

این حادثه در ماه رمضان قلب هر ولایت‌مدار انقلابی راجریحه دار می‌کند



 ﴿الَّذینَ إِذا أَصابَتهُم مُصیبَةٌ قالوا إِنّا لِلَّهِ وَإِنّا إِلَیهِ راجِعونَ﴾ حادثه دلخراش شهادت مظلومانه روحانیون درحرم مطهر امام رضاوآن هم در ماه رحمت ونزول قرآن و تهاجم با سلاح سرد به سه نفر از علمای جهادگر وطلبه مجاهد، که قلب هر ولایت‌مدار انقلابی راجریحه دار می‌کند محکوم می نمایم.
و خانواده آن شهید سعید، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای این مرحوم، علو درجات و برای آن دو عزیز مجروح این حادثه، شفای عاجل از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.
جاسم جابری امام جمعه روستای صفیه

ریختن خون مسلمان از دیدگاه اسلام و مذاهب اسلامی حرام وخلاف شرع است


 قال رسول الله صلى الله علیه الیه وسلم: « کل المسلم علی المسلم حرام دمه وماله وعرضه » ریختن خون مسلمان از دیدگاه اسلام و مذاهب اسلامی حرام وخلاف شرع است.
در ماه مبارک رمضان هتک حرمت حرم رضوی موجب غم و اندوه علمای اسلام به ویژه اهل سنت گردید ما این اقدام وعمل ناشایست وهجوم وحمله ی افراد شرور و ضد انسانیت وتکفیری به این روحانیون که به شدت دل مسلمانان را آزرده خاطر می‌کند محکوم می نماییم برای شهدای این حادثه رحمت و مغفرت اللهی در ماه رحمت و مغفرت و برای باز ماندگان صبر جزیل واجر عظیم مسئلت داریم شکی نیست که این جرایم وفجائع از نقشه ها ودسیسه های دشمنان اسلام است و از آنجایی که وحدت واخوت در ایران اسلامی استوار وپابر جاست و روز به روز قوی تر میگردد  انها می‌خواهند این اخوت و برادری را تضعیف کنند و این جرایم مسلمانان جهان به ویژه شیعه و اهل سنت در ایران اسلامی آگاه تر می گرداندو بدانیم که اتحاد و وحدت ضروری ترین نیاز امت اسلام و جا معه اسلامی است .
خلیل افرا امام جمعه ی موقت اهل سنت شهر کنگان و عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی  اهل سنت کشور

در ماه اخوت و برادی دل همه مومنین و محبین اهل بیت را متالم و ناراحت کردند



بسم الله الرحمن الرحیم  با شنیدن خبر ناگوار و غم انگیز حمله جنایتکار به روحانیون معزز و وقوع این حادثه در حرم رضوی و در ماه اخوت و برادی دل همه مومنین و محبین اهل بیت را متالم و ناراحت کردند .
ما این جنایت را محکوم میکنیم و خواهانیم هر چه زودتر مجرمین را به سزای اعمالشان برسند

, این جنایت توسط نوکران استکبار و با هدف تفرقه رخ داد,
,
, ,
,
,
,
,
,
, این حادثه در ماه رمضان قلب هر ولایت‌مدار انقلابی راجریحه دار می‌کند,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ریختن خون مسلمان از دیدگاه اسلام و مذاهب اسلامی حرام وخلاف شرع است,
,
, ,
,
,
,
,
, در ماه اخوت و برادی دل همه مومنین و محبین اهل بیت را متالم و ناراحت کردند,
,
, ,
,
,
,

محمد بنی هلال امام جمعه موقت مسجد خاتم الانبیاء جزیره شیف

این جنایت در حریم رضوی که مورد احترام تمامی فرق و مذاهب اسلامی است محکوم است



 بسم الله الرحمن الرحیم .انا لله وانا الیه راجعون..با تاثر واندوه فراوان هتک حرمت به ساحت مقدس رضوی .این جنایت در حریم رضوی که مورد احترام تمامی فرق و مذاهب اسلامی است ودر ماه مبارک رمضان که ضیافت الهی است امری محکوم وجنایتی آشکار به حساب می آید و آحاد مردم شریف ومتدین از این بی حرمتی و جنایت گذشت نخواهد کرد .
 اینجانب ضمن محکومیت این جنایت . در جوار مضجع رضوی شهادت طلبه جهادگر حجت الاسلام والمسلمین اصلانی را به خانواده محترمشان تسلیت عرض می نمایم وعافیت وسلامتی وشفا را برای مجروحان این حادثه از در گاه خدا وند متعال خواهانم .با درایت وهوشیاری عموم مسلمین نقشه های معاندان وجنایتکارانه استکبار واندیشه های تکفیری در راستای ایجاد فتنه میان اجماع ووحدت مسلمین نقش بر آب خواهد شد انشاء الله .
 جاسم بن هاجر امام جمعه مسجد جامع خاتم الا نبیاء جزیره شیف

شهادت طلاب در ماه رمضان قلب هر انسان آزاده و با وجدانی را جریحه دار و آکنده از غم و اندوه می نماید



بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ .« وَمَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا؛ آیه ۹۳ سوره نساء»
«انا لله و انا الیه راجعون »جنایت وحشیانه و هولناکی که در روز ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و  مغفرت، ماه عبادت و بخشش چنین جنایتی اتفاق بیفتد واقعاً مایه شرم و تاسف است که در حرم حضرت امام رضا  به شهادت طلاب را در پی داشت قلب هر انسان آزاده و با وجدانی را جریحه دار و آکنده از غم و اندوه می نماید.  لذا این فاجعه مظلومانه را  تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان  برای خانواده‌های این عزیزان داغدار صبر و شکیبایی خواستارم اینجانب این اقدام را محکوم می نمایم و از مسئولین مربوطه خواستار  پیگیری و اقدام لازم در این خصوص را داشته باشند. 
اسماعیل خمیسی امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب روستای بنود.

این خون های پاک ریخته شده مایه ی اتحاد و همبستگی و تقویت برادری میان ملت ایران و حهان اسلام می گردد


دین اسلام، دین رحمت و رأفت و مهربانی و پاکی است . دین همان پیامبری صلی الله علیه و آله ، که رحمةً للعالمین می باشد 
ترور و خشونت چه در صحن پیامبر صلی الله علیه و آله چه در حوالی گنبد رضوی و چه در گنبد کاووس و هرکجا زیر این گنبد گیتی به شدت محکوم است و عملی ظالمانه و بی رحمانه و به دور از شأن اسلامی است.
شهادت مظلومانه طلاب حوزه ی علمیه مشهد و گنبد تسلیت می گوییم و بهشت برین جایگاه آنان باد و به مصدومان شفای عاجل ،باشد. این خون های پاک ریخته شده مایه ی اتحاد و همبستگی و تقویت برادری میان ملت ایران و حهان اسلام می گردد و فتنه های دشمنان مشمول حال آنان شود.
یاسین احمدی امام جمعه بندر پرک شهرستان کنگان

درخواست اشد مجازات هر چه سریعتر را برای عوامل حادثه دارم



انا لله وانا الیه راجعون حادثه تروریستی و دل خراش به طلاب روحانیون در حرم رضوی که منجر به شهادت یکی از طلاب و مجروح دو تن از روحانیون شد دلهای همه ما را غمگین کرد از خداوند متعال برای آن شهید طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و برای مجروحین شفای عاجل مسئلت می نمایم و از مسئولین محترم  درخواست اشد مجازات هر چه سریعتربرای افراد عامل حادثه دارم .
ابراهیم صمدی امام جمعه روستای سهمو شمالی

از مسئولین خواستارم بشدت با این حرکت مشکوک ضد وحدت برخورد نمایند



انا لله و انا الیه راجعون خبر ناگوار حمله تروریستی به شیوخ و روحانیون جهادی در ماه مبارک رمضان و در حرم امام رضا علیه السلام محکوم میکنم و از مسئولین خواستارم بشدت با این حرکت مشکوک ضد وحدت برخورد نمایند و عاملان این جنایت را به سزای اعمالشان برسانند.
محمد فاروقی امام جمعه اهل سنت گناوه

حمله یک فرد جنایتکار به سه تن از روحانیون قلب همه ما را بدرد آورد


السلام علیکم و رحمة الله و برکاته امروز درماه مبارک رمضان ودرحرم رضوی اتفاقی تلخ وناگوار رخ داد ، حمله یک فرد جنایتکار به سه تن از روحانیون وشهید وزخمی کردن آنها قلب همه مارابدرد آورد ضمن عرض تسلیت به خانواده های این شهدای عزیز و آروزی صحت وسلامتی برای دیگر روحانی حادثه دیده از همه مسؤلین نظامی وانتظامی وقوه قضائیه می‌خواهم با مسببین این جنایت به شدت برخورد شود تادیگر کسی به خود اجازه ندهد همچنین جنایت هولناک انجام دهد همه ملت ماباید هوشیار باشند وباحفظ وحدت و اتحاد مثل همیشه درکنار یکدیگر باشند تا هیچ یاوه گویی به خودش اجازه ندهد با این جنایت‌ها برطبل اختلاف ودو دستگی بکوبد.
امام جمعه اهل سنت جزیره شمالی شیخ حمزه کردی

 اهداف پلید اشرار فقط  و فقط ایجاد اختلاف بین مذاهب شیعه وسنی است



بسم الله الرحمن الرحیم شهادت روحانیون درحرم مطهررضوی به شدت محکوم می نمایم. شهادت علما معزز در حرم رضوی موجب غم و ناراحتی علما اهل سنت گردید. عرض تسلیت به خانواده شهدا و ملت شریف ایران اقدامات و حشیانه افراد جنایتکار و اشرار که دو نفر از علما بر جسته برادران اهل تشیع در حرم مطهر رضوی رخ داد در ضمن اهداف پلید اشرار فقط و فقط ایجاد اختلاف بین مذاهب فریقین شیعه وسنی است و امروز بیش از همیشه نیاز به اتحاد و همدلی می باشد و این هتک حرمتها و به شهادت رساندن روحانیون معززبه شدت محکوم می نمایم.
امام جمعه اهل سنت سیراف حسین افروز

خواستار اقدام قاطع مسئولین در مقابل این اشرار هستیم


بسم الله الرحمن الرحیم شهادت مظلومانه روحانیون درحرم مطهر امام رضا و آن هم درماه مبارک رمضان ماه رحمت ونزول قرآن رابه شدت محکوم می‌کنم واین امر شنیع از اسلام و تعالیم آن به دور است وقطعا این جریمه ازنقشه های دشمن برای تفرقه بین شیعه وسنی است وحدت ماخیلی مستحکم‌تر ازقبل از مسئولین می‌خواهیم که  در مقابل چنین افراد با قاطعیت برخوردکنند.
شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه

از دیدگاه  علماء وانسان های صاحب وجدان این حرکت محکوم است

,
,
, این جنایت در حریم رضوی که مورد احترام تمامی فرق و مذاهب اسلامی است محکوم است,
,
, ,
,
,
,
,
,
, شهادت طلاب در ماه رمضان قلب هر انسان آزاده و با وجدانی را جریحه دار و آکنده از غم و اندوه می نماید,
,
, ,
,
,
,
,
,
, این خون های پاک ریخته شده مایه ی اتحاد و همبستگی و تقویت برادری میان ملت ایران و حهان اسلام می گردد,
,
, ,
,
,
,
,
,
, درخواست اشد مجازات هر چه سریعتر را برای عوامل حادثه دارم,
,
, ,
,
,
,
,
, از مسئولین خواستارم بشدت با این حرکت مشکوک ضد وحدت برخورد نمایند,
,
, ,
,
,
,
,
, حمله یک فرد جنایتکار به سه تن از روحانیون قلب همه ما را بدرد آورد,
,
, ,
,
,
,
,  اهداف پلید اشرار فقط  و فقط ایجاد اختلاف بین مذاهب شیعه وسنی است,
,
, ,
,
,
,
,
, خواستار اقدام قاطع مسئولین در مقابل این اشرار هستیم,
,
, ,
,
,
,
, از دیدگاه  علماء وانسان های صاحب وجدان این حرکت محکوم است

,
,
, ,
بسم الله الرحمن الرحیم  انا لله و اناالیه راجعون  هرگونه اسائه ادب و هتک حرمت حرم مطهر رضوی از دیدگاه اهل سنت، قطعا محکوم است. ضمن تسلیت  به حادثه دیدگان این مساله، افزود: اهل سنت ارادت و احترام از خاصی به امام رضا(ع) قائل بوده و ایشان جایگاه و احترام خاصی در بین اهل سنت دارند و هر گونه تعرض و اسائه ادب در حرم مطهر ایشان و مقام امام رضا(ع) را محکوم می نمایند.
,
وی با بیان اینکه اشعار بلندی در رابطه با مقام امام رضا(ع) بوده همه اینها برگرفته از ارادت اهل سنت نسبت به امام رضا(ع) و مقام شامخ ایشان است.
,
با اشاره به اینکه جریانات سلفی و تکفیری برگرفته از افکار و دسیسه های شوم دشمنان اسلام بخصوص رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: اهل سنت خود را بری از گروهها می دانند و از این افکار پلید و خطرناک که توسط دشمنان اسلام به وجود آمده است، ابراز انزجار می کنند. این افکار به دنبال نشان دادن چهره زشت و خشن از اسلام به دنیا بوده و امکان مقدس را که همیشه به عنوان ملجا و پناهگاهی برای مردم و دعا و مناجات بوده، حرمت شکنی کنند این است که مسلمانان را از این مکان های مقدس دور کرده و اسلام ستیزی و اختلاف افکنی و تفرقه افکنی بین اهل سنت و تشیع را دامن بزنند همانگونه که در کشورهای اسلامی می بینیم که مساجد را مورد تعرض قرار می دهند.
از دیدگاه  علماء وانسان های صاحب وجدان این حرکت محکوم است،ومخصوصا در ماه رمضان علماء بی گناه وروزه داربقل رساندن  کسانی که به مسجد و مکان های مقدس می روند، به جز بندگی خداوند متعال هدف دیگری ندارند. باتسلیت به خانواده‌های این شهیدان 
,
,
و تمام مسلمانان ایران شیخ جمعه عبدالهی امام جمعه روستای بندو
,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه