اخبار داغ

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی هر روز عزیزتر و دشمنان منزوی‌تر می‌شوند/ انسان‌های خدانشناس توخالی و ترسو هستند

انقلاب اسلامی هر روز عزیزتر و دشمنان منزوی‌تر می‌شوند/ انسان‌های خدانشناس توخالی و ترسو هستند
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله فاضل گلپایگانی با اشاره به اینکه توکل به خدا باعث تعالی می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی هر روز عزیزتر و دشمنان منزوی‌تر می‌شوند، آدم‌هایی که با خدا ارتباط ندارند توخالی و ترسو هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، آیت الله فاضل گلپایگانی صبح امروز با تبریک ماه مبارک رمضان در جمع پاسداران سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: ماه رمضان فرصت خوبی است که باید از تمام لحظات آن بهره معنوی را ببریم، ماهی است که درهای بهشت به روی همه باز و درهای جهنم بسته و شیاطین در غل و زنجیر هستند.
وی با اشاره به شرایط خفقان قبل از انقلاب اسلامی بیان کرد: قبل از انقلاب امکان تبلیغ وجود نداشت و مرتبا تذکر می دادند علیه شاه و اسرئیل و ... صحبت نشود، امام خمینی(ره) با توکل به خدا توانست یک انقلاب ریشه دار را بوجود آورد که سلطنت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی فروریخت.
گلپایگانی، رمز موفقیت انقلاب اسلامی را در توکل به خدای متعال دانست، افزود: قدرت ایمان به خدا باعث می شود حتی اگر شرق و غرب عالم و همه جهان در مقابلش قرار گیرند، هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه بر اینکه جبهه حق در برابر باطل همیشه پیروز است، اظهار کرد: کسانی که با خدا ارتباط ندارند توخالی و ترسو هستند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کسانی که به خدا نزدیک شوند در مسیر هدایت قرار خواهند گرفت و به رشد و تعالی خواهند رسید.
گلپایگانی با اشاره به اینکه ماه رمضان بهار قرآن است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی انس و الفت زیادی با قرآن دارند و ترسیم حکومتداری ایشان بر اساس آیات الهی است.
وی بیان کرد: هر کس می خواهد قویترین مردم باشد باید به توکل به خدا کند، اینکه پیغمبر گرامی اسلام در مقابل همه حوادث پیروز شدند دلیل آن توکل به خداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
,
,
,
,
,
,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,



انتهای پیام/

, , ,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه