اخبار داغ

یادداشت؛

چرا باید هر لحظه بیاد شهید سلیمانی باشیم؟

چرا باید هر لحظه بیاد شهید سلیمانی باشیم؟
قطعا یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین افراد تاریخ این سرزمین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، سردار دل‌ها بیادماندنی‌ترین و کاریزماترین چهره مردمی ایران و جهان حداقل در یک قرن معاصر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ قطعا یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین افراد تاریخ این سرزمین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، سردار دل‌ها بیادماندنی‌ترین و کاریزماترین چهره مردمی ایران و جهان حداقل در یک قرن معاصر است.

با گذشت بیش از دو سال از شهادت سردار محور مقاومت اما مردم در ایران و حتی برخی کشورهای دیگر همچنان بیاد شهید سلیمانی هستند و قطعا تنها دلیل آن به شخصیت بزرگ حاج قاسم برمی‌گردد، در واقع حرکت در مسیر کاملا الهی با هدف رضایت پروردگار یکتا در راستای نجات بشریت از چنگ یکی از بی‌رحم‌ترین و جنایتکارترین تفکرهای کل تاریخ (تفکر تکفیری _ تروریستی داعشی)، مرد میدان را تبدیل به ماندگارترین چهره برای ملت‌های مظلوم جهان کرده است.

با نگاهی ساده در شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم که چگونه کاربران به‌صورت خودجوش کلیپ‌ها، تصاویر و... از حاج قاسم سلیمانی را به اشتراک می‌گذارند و این احساسات بزرگ بیاد سردار دل‌ها بودن نشان از این است که انسان‌های خردمند و با وجدان با تمام وجود سردار جهان اسلام را شناختند و این همان حق و حقیقتی است که در برابر باطل خودنمایی می‌کند.

حاج قاسم هنوز زنده است، چراکه هنوز هم در این دنیا انسان‌هایی هستند که پیرو حق باشند و به عبارتی رسالت شهید سلیمانی یادآوری شجاعت، ایثار و حقیقت برای متفکران است، شاید در ترسناک‌ترین لحظه هایی که داعش برای بشریت بوجود آورد و قلب قوی ترین انسان‌ها نیز از وجود جنایات این افراد به درد آمده بود و در شرایطی که ناامیدی و ترس بر جهان انسان عصر جدید حاکم شده بود کمتر کسی تصور می‌کرد مردی پرورش یافته مکتب عاشورایی و محصول انقلاب اسلامی پرچم یزیدیان را بر زمین بزند اما این یک حقیقت تاریخی است که شهید سلیمانی با اراده الهی موفق به انجام آن شد.

حالا پاسخ به این سوال ساده‌تر می‌شود، چرا باید هر لحظه بیاد سردار شهید سلیمانی باشیم؟ مقام معظم رهبری در تعبیری زیبا شهید سلیمانی را "رفیق خوشبخت ما" می‌نامد، بنابراین شاید بیاد رفیق بودن تنها کاری است که ما انسان‌ها پس از شهادت قهرمان بشریت در راستای قدردانی از سال‌ها مجاهدت، فداکاری و ایثار ایشان می‌توانیم داشته باشیم.

شهید سلیمانی یکی از بزرگترین شخصیت‌های تاریخ است، شخصیتی محبوب برای هر انسانی در هر سن و سالی، بنابراین باید هر لحظه بیاد حاج قاسم باشیم و شاید بزرگترین مسئولیت ما شناخت سردار دل‌ها به نسل جوان است.

توصیه دلنشین شهید حاج قاسم سلیمانی؛
ما باید به این راه خودمان و به درایت و حکمت رهبرخودمان اطمینان داشته باشیم؛ قدر این حکمت‌ها را و قدر این رهنمودهای رهبری را بدانیم...
از خدا می‌خواهیم از عمر ما بردارد و بر عمر او بیفزاید و او را تا ظهور حضرت مهدی(عج)، برای همه ما حفظ کند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

محمد رضا عسکری ارمندی؛ پژوهشگر سیاسی و مدرس سواد رسانه‌ای

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه