اخبار داغ

بیانیه ارتش؛

سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» الگوی اخلاص و مدیریت جهادی است

سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» الگوی اخلاص و مدیریت جهادی است
ارتش در بیانیه ای تاکید کرد: سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، در نگاه ملت بزرگ ایران، الگوی اخلاص و مدیریت جهادی و میدان دار وحدت و همدلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بیست و سومین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، در نگاه ملت بزرگ ایران، الگوی اخلاص و مدیریت جهادی و میدان دار وحدت و همدلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دار,

متن بیانیه بدین شرح است:

, متن بیانیه بدین شرح است:,

بسم رب الشهداء و الصدیقین

, بسم رب الشهداء و الصدیقین, بسم, الصدیقین,

اقتدار و بالندگی روزافزاون نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های بزرگانی است که نهال انقلاب را با خون پاک خود آبیاری کردند و با خشم مقدسشان دست و نگاه طمع‌ورز بیگانگان را از این آب و خاک مقدس قطع کردند. ارتش جمهوری اسلامی ایران، مهد پرورش چنین دلاوران سربلندی است که همچون شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، مراتب والای ایمان، عرفان و ولایتمداری را با جهاد و نبوغ نظامی به اوج رسانده و فخر سربازی دین و میهن اسلامی شده‌اند.

, روزافزاون, دست, طمع‌ورز,

سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، در نگاه ملت بزرگ ایران، الگوی اخلاص و مدیریت جهادی و میدان دار وحدت و همدلی است و در شمار دلبستگان صدیق ساحت ولایت و یاران انقلابی امام امت (رحمت‌الله علیه) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملت شریف ایران سربلند اسلامی شناخته می‌شود.

, دار, دلبستگان, انقلابی, العالی,

در منش جهادی شهید صیاد شیرازی و مکتب عارفانه او، تکلیف سربازی زمانی تبدیل به ارزش می‌شود که با نگاه دینی و معرفت ولایی ممزوج باشد و رنگ الهی بگیرد و رزمنده، خود را مِن اللهِ الی الله بیابد.

,

چنین است که او و یارانش، بارها و بارها جان را در میدان خطر، پیشکش دین متعالی و ملت بزرگوار می‌کنند و هر بار به مشیت الهی، نور صیاد باقی می‌ماند و برای مدتی طولانی‌تر مسیر سربازی صادقانه را نورباران می‌کند. شهید صیاد شیرازی، توانمندی و کسب دانش نظامی را با رفتار دینی و کسب معارف اسلام ناب، راهگشا می‌داند؛ چنان که امروز «منش نظامی» به تأسی از رفتار معرفی شده از سوی او برای جویندگان و پویندگان سربازی نظام و مردم راهگشا می‌شود. در پاکسازی مناطق غرب کشور از وجود اشرار و ضدانقلاب و در دفاع مقدس، می‌درخشد؛ منادی وحدت ارتش و سپاه می‌شود و با این تدبیر و ترکیب مقدس، عملیات‌های پیروزمند مشترک دفاع مقدس در حوزه‌های طرحریزی، فرماندهی و اجرا به ثمر می‌نشیند. او در حیات و پس از عروجش امیرِ محبوبِ امام (ره) و امت است. صیاد دل‌ها با اعتماد ولی و فرمانده خود ضمن نمایندگی در شورای عالی دفاع به جانشینی ستاد کل نیروهای مسلح می‌رسد. سرانجام اشتیاق شهادت او با بغض شقی‌ترین دشمنان اسلام رقم می‌خورد و توسط منافقین کوردل و ایادی استکبار ناجوانمردانه به شهادت می‌رسد.

, جان, مشیت, صیاد, تأسی, جویندگان, تدبیر, طرحریزی, حیات, جانشینی,

امروز راه سپهبدهای اخلاص، صیاد دل‌ها، علی صیاد شیرازی، حاج قاسم سلیمانی و محمد ولی قرنی، نصب‌العین جوانان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که شکوه نظامی را با رفتار خاضعانه و مردم داری آراسته و در هر صحنه‌ای مشتاقانه یاری‌رسان ملت عزیز در صحنه‌های مختلفند.

, سپهبدهای, شکوه نظامی, مختلفند,

سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی، یادآور و وعده‌گاه تجدید پیمان رزمندگان مخلص ارتش اسلام و سربازان فداکار دین و قرآن با رهبر معظم انقلاب و امت حزب‌الله است. ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت سالروز شهادت آن امیر سرافراز به فرمانده معظم کل قوا و امت حزب الله، و بزرگداشت مقام آن سرباز صدیق و مجاهدت‌های سپهبد های اخلاق و اخلاص، همه آحاد ملت انقلابی را به تبیین و ترویج گفتمان شهیدان و حماسه‌آفرینان میادین حماسه و ایثار و انتقال این فرهنگ ارزشی و امید آفرین به آیندگان، دعوت می‌کند.

, وعده‌گاه تجدید, دین, آن امیر, های,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه