اخبار داغ

احمدی: به هیچ وجه نباید زباله وارد سراوان شود

سرانجام کارگروه مدیریت پسماند به کجا رسید؟/ مردم سراوان گله مند از وضعیت موجود

سرانجام کارگروه مدیریت پسماند به کجا رسید؟/ مردم سراوان گله مند از وضعیت موجود
علیرغم برگزاری جلسات مختلف برای رسیدگی به وضعیت پسماند سراوان از سوی مسئولان استانی، هنوز اقدام موثری در این رابطه انجام نشده است‌ و در روزهای گذشته مردم سراوان که از وضعیت موجود عاصی شده اند اقدام به مسدود کردن ورودی ماشین های حمل زباله کرده اند. این در حالی است که استاندار گیلان خواستار تشکیل کارگروه ویژه مدیریت پسماند و ارائه راهکارهای علمی در این رابطه شده و گفته بود فرمانداران و شهرداران را مسئول چهره زشت شهر‌های استان می‌دانم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، آذر ماه سال گذشته بود که اسدالله عباسی استاندار گیلان ساماندهی مسئله زباله را نیازمند مدیریت متمرکز دانست و به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تکلیف کرد که هرچه سریعتر کارگروه ویژه مدیریت پسماند را تشکیل دهد تا بودجه و اعتباراتی که طی این سال‌ها برای این حوزه ثبت شده و تخصیص یافته، احصاء گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
استاندار گیلان اواخر سال گذشته نیز دستور برگزاری جلسه پسماند را در محل انباشت زباله سراوان رشت داد و گفت: بزرگترین چالش استان که در سفر اخیر رئیس جمهوری نیز مطرح شد، موضوع پسماند است.
,
 
,
عباسی با اعلام ضرب الاجل برای ارائه راهکارهای علمی مدیریت پسماند، اعلام کرد: شهر‌های مختلف گیلان در زباله غرق شده و در این خصوص فرمانداران و شهرداران را مسئول چهره زشت شهر‌های استان می‌دانم.
,
 
,
این در حالی است که هنوز اقدام موثری در ابن رابطه انجام نشده است و در روزهای گذشته مردم سراوان که از وضعیت موجود عاصی شده اند اقدام به مسدود کردن ورودی ماشین های حمل زباله کرده اند.
,
 
,
 
,
مسئولان استانی تدبیری بیاندیشند؛ به هیچ وجه نباید زباله وارد سراوان شود
, مسئولان استانی تدبیری بیاندیشند؛ به هیچ وجه نباید زباله وارد سراوان شود, مسئولان استانی تدبیری بیاندیشند؛ به هیچ وجه نباید زباله وارد سراوان شود,
 
,
محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با وضعیت پسماند سراوان با اشاره به اعتراض اهالی این منطقه از وضعیت موجود، اظهار کرد: در دیدار دو سه ماه گذشته با رئیس جمهور مسئله زباله سراوان مطرح شد و ایشان دستور دادند کارگروهی برای ساماندهی پسماند تشکیل شود.
,
 
,
وی افزود: وزیر کشور از انباشت زباله در منطقه سراوان بازدید کرد و بسیار متاسف شد و خواستار عدم ورود زباله و تعطیلی پسماند سراوان شد اما مردم بعد از گذشته چند ماه نتیجه ای ندیدند و همچنان زباله از مناطق دیگر وارد سراوان می شود زیرا این مسئله نیازمند پیگیری مسئولان استانی است.
,
 
,
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس، تصریح کرد: مسئولان استانی هرچه سریعتر تدبیری بیاندیشند تا به هیچ وجه زباله وارد سراوان نشود، این دغدغه ی مردم است که منجر به ورود اهالی برای بسته شدن ورودی سراوان در روزهای گذشته شده است.
,
 
,
احمدی افزود: مسئولین بعد از گذشت ۳۶ سال در این منطقه حرکت درستی انجام دهند و به دغدغه های مردم پاسخ دهند چون مردم سراوان واقعا عاصی شده اند.
,
 
,
وی در پایان خاطرنشان کرد: عدم ساماندهی وضعیت زباله سراوان منجر شده گیلان رتبه اول را در بیماری های سرطانی داشته باشد و این فاجعه است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه