اخبار داغ

میرتاج الدینی در گفت ‌گو با دانا:

راهکار مقابله با فشارهای صنفی در طرح شفافیت آرا دیده شده است

راهکار مقابله با فشارهای صنفی در طرح شفافیت آرا دیده شده است
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی معتقدند اگر آرا شفاف شود نمایندگان نمی توانند آزادانه رای دهند و مجلس تحت فشارهای صنفی قرار خواهد گرفت گفت: راه برون رفت از این مسئله نیز در طرح پیش نهادی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس دیده شده است.
[

«سید محمدرضا میرتاج الدینی»، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به علت عدم تعیین تکلیف طرح شفافیت آرا در مجلس گفت: من از موافقان طرح شفافیت آراء هستند و هر بار که در صحن مورد بررسی قرار گرفته به آن رای مثبت دادم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نمایندگان منتظر هستند تا طرح کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس به صحن ارائه و بررسی شود عنوان کرد: متاسفانه برخی نمایندگان نگران هستند که به خاطر این طرح مجلس تحت فشار گروه های صنفی و مطالبات آنها قرار گیرد.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه به عقیده این نمایندگان اگر آرا شفاف شود نمایندگان نمی توانند آزادانه رای دهند تصریح کرد: در حال حاضر علت تاخیر در بررسی طرح شفافیت آرا همین مسئله است ولی مجلس با طرح شفافیت هیچ مخالفتی ندارد.

,

میرتاج الدینی با بیان اینکه طرح کمیسیون آیین نامه داخلی برای این مسئله نیز راهکار در نظر گرفته است ادامه داد: اگر طرح کمیسیون آیین نامه داخلی در دستور کار صحن قرار گیرد نگرانی آن دسته از نمایندگان که نگران فشارهای صنفی به مجلس هستند نیز حل خواهد شد چون راه برون رفت از این مسئله نیز در طرح دیده شده است.

,

براساس این گزارش طبق اعلام هیئت رئیسه مجلس قرار بود طرح شفافیت آرا این هفته در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد اما بررسی آن به تعویق افتاد.

,

پیش از آن نیز محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفته بود که طرح شفافیت آرا در ماه مبارک رمضان بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه