اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

«تحول» در صدا و سیما به مدیران تلویزیون رسید

«تحول» در صدا و سیما به مدیران تلویزیون رسید
جبلی که در هفت ماه حضور خود در صدا و سیما تغییر و تحول را سرلوحه کار خود قرار داده، خبرها از ادامه این مسیر در سال جدید، با تغییر بسیاری از مدیران شبکه های تلویزیون حکایت دارد.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان جبلی با ورود به سازمان عریض و طویل صدا و سیما، از همان روزهای نخست صدرات، شعار «تحول» را مطرح کرد و در ادامه، کلید این پروژه را به دست وحید جلیلی سپرد و در حکمی او را به دبیری این ستاد منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در گام نخست این تحول، جبلی در همان روزهای نخست صدارت و در مهرماه علیرضا خدابخشی را به سمت معاونت سیاسی منصوب کرد تا زنگ تحول و خانه تکانی را از این معاونت آغاز کند؛ خدابخشی نیز در مسیر تحول یاد شده، «مرکز پخش اخبار» را  با ادغام ادارات کل پخش اخبار صدا، پخش اخبار سیما و شبکه خبر در دستور کار خود قرار داد.

,

 تحولی که از معاونت سیاسی آغاز شد در ادامه به سریال های تلویزیون رسید؛ جواد رمضان نژاد در سیما فیلم مامور شد تا به عنوان مرکزی در صدا و سیما ساخت و تهیه تمامی سریال های تلویزیون را سر و سامان دهد؛ به این ترتیب که شورایی در این مرکز همه فیلمنامه های ورودی را بررسی و در صورت صلاحدید برای ساخت تصویب خواهد کرد و سریال مذکور به سفارش سیما فیلم ساخته می شود و برای پخش با صلاحدید این مرکز به کنداکتور یکی از شبکه ها اضافه خواهد شد.

,

علاوه بر این، نظارت دقیق تر بر روند ساخت و حتی پخش سریال نیز در این مرکز انجام خواهد شد.

,

جبلی که در این هفت ماه حضور خود در صدا و سیما و در سال گذشته تغییر و تحول را سرلوحه کار خود قرار داده، خبرها از ادامه این مسیر در سال جدید و با تغییر بسیاری از مدیران شبکه های سیما حکایت دارد.

,

یکی از نشانه های تحول در صدا و سیما، شاید همین آمدن مدیران جدید، جوان و با انرژی به جای مدیران بازنشسته و ناکارآمد صداو سیما باشد؛ هرچند تحول اساسی تر با تغییر ساختارهای معیوب این سازمان بزرگ عملی خواهد شد، اما به ناچار باید به همین تغییرات اندک مدیریتی نیز قانع باشیم تا شاید نیروی جوانی و خلاقیت، باعث خانه تکانی این سازمان شود.

,

در این میان گمانه زنی ها و نام های زیادی در فضای مجازی و اخبار درگوشی در حال رفت و آمد است و همه خبر از تغییرات اساسی در سطح مدیران تلویزیون می دهد؛ تغییراتی که امید است با جوان گرایی، خلاقیت و تحول همراه باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه