اخبار داغ

در حاشیه افتتاح نمایشگاه قرآن مطرح شد؛

وزیر ارشاد: تا پایان سال یک یا دو فیلم قرآنی تولید می‌شود

وزیر ارشاد: تا پایان سال یک یا دو فیلم قرآنی تولید می‌شود
محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولید یک یا دو فیلم قرآنی تا پایان سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی اسماعیلی پس از مراسم افتتاح بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درباره روند تولید فیلم های قرآنی در دولت سیزدهم اظهار داشت: بخشی از این فعالیت ها و برنامه ها در بنیاد سینمایی فارابی دنبال می شود و یکی از وظایف این بنیاد سفارش برنامه‌های قرآنی و بررسی های فیلم های دینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در واقع بخش مجزایی برای آنها درست کرده‌ایم و روز گذشته نیز در بنیاد فارابی که گزارشی ارائه شده بود، شاهد چند فیلمنامه خوب بودیم که در حال بررسی هستند.

,

اسماعیلی ادامه داد: به دنبال آن هستیم که یکی دو فیلم قرآنی را تا پایان امسال به اتمام تولید برسانیم.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفند سال گذشته در مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن گفته بود: معاونت قرآن و عترت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها وظیفه اشاعه قرآن ندارد بلکه سایر حوزه‌ها نیز باید به ترویج آموزه‌های قرآنی بپردازند. برای نمونه سازمان سینمایی یا بنیاد فارابی باید فیلم‌های فاخری با آموزه‌های قرآنی بسازند و در جشنواره فیلم فجر سال آینده اکران کنند.

,

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: اساسا برای اینکه انقلاب اسلامی ایده تمدن نوین اسلامی را محقق کند ما چاره‌ای جز تمسک به قرآن نداریم و از این رو باید قرآن را در همه عرصه‌های فرهنگی و هنری سرلوحه خود قرار دهیم.

,

غرفه های بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به مدت دو هفته تا جمعه نهم اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ در مصلای امام خمینی (ره) مشتاق حضور علاقه مندان به کلام وحی و اهل بیت(ع) است. البته با توجه به همزمانی برگزاری نمایشگاه با شب‌های احیا، قرار است حدود یک تا یک و نیم ساعت زودتر غرفه های نمایشگاه به فعالیت خود پایان ‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه