اخبار داغ

فرماندار مارگون:

مصوبات سفر رئیس جمهور در شهرستان مارگون در حال اجرا و اقدام است

مصوبات سفر رئیس جمهور در شهرستان مارگون در حال اجرا و اقدام است
باقر قائمی گفت: مصوبات سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سیلاب کلوار در حال اجرا و اقدام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس باقر قائمی در پاسخ به خبر صبح زاگرس با عنوان آقای استاندار وعده هایتان در سیلاب کلوار چه شد؟ با تقدیر از عوامل این رسانه در مطالبه گری و پیگیری خدمات دهی به مردم این شهرستان گزارشی از وضعیت مصوبات این سفر برای ما ارسال که در ادامه آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, آقای استاندار وعده هایتان در سیلاب کلوار چه شد؟,

وی ابراز داشت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ سفری به منطقه سیلاب کلوار داشتند که عمده مطالبات مردم در حوزه راه های روستایی، تجهیز و نوسازی مدارس، آب شرب، کشاورزی، طرح هادی و خدمات تلفن همراه بود.

,

قائمی با اشاره به اینکه در حوزه راه های روستایی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری ۳۰ میلیارد تومان ماده ۱۷ یا محرومیت زدایی ۲ میلیارد تومان و تملک دارایی ها ۱/۵ میلیارد تومان برای راههای سیلاب کلوار در نظر گرفته شد گفت: با بازرسی هایی که انجام شد خوشبختانه هم اکنون پروژه فعالو در حال اجرا است.

,

فرماندار شهرستان مارگون اضافه کرد:در حوزه آموزش  ۵ مدرسه در روستاهای ادور، پنبه کار، آبگل، گوهر مرده و بورک علیا عملیات اجرایی آن آغاز شده و در حوزه ارتباطات و خدمات همراه یکی از مطالبات مردم وضعیت آنتن دهی خدمات همراه شامل ویس و دیتا بود که دو سایت ایرانسل در روستای ادور و سیلاب افتتاح و به بهره برداری رسید.

,

نماینده ارشد دولت در شهرستان مارگون ابراز داشت: یکی دیگر از مطالبات مردم در حوزه تامین آب شرب برای روستای خرمراه، سیلاب  و روستاهای اطراف بود و با توجه به مشکلی که در اجرای پروژه و ضرورت جابجایی محل احداث چاه وجود داشت در آذر ماه ۱۴۰۰  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام از محل احداث پروژه بازدید میدانی داشتند پیگیری های لازم انجام شد که خوشبختانه پروژه  فعال و در در حال احداث است.

,

قائمی در ادامه با بیان اینکه در حوزه آب کشاورزی و پمپاژ روستای خرم ، در تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰ نشستی با ذینفعان طرح برگزار و با بازدید میدانی کارشناسان، تامین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی به جهاد کشاورزی پیشنهاد داده شده است گفت:در خصوص اجرای طرح هادی به ویژه پیشنهاد جابجایی روستای سیلاب و کلوار دیداری حضوری با شوراها و مردم منطقه برگزار و پیشنهاد ها و مشوق های لازم مطرح  و پس از پذیرش طرح جابجایی توسط مردم، تقاضای آن برای اجرا به بنیاد مسکن استان ارسال شد.

,

وی در پایان گفت: با وجود آنکه گازرسانی به این منطقه و همینطور مورزرد زیلایی فوق العاده پر هزینه و بالاتر از میزان مجاز قانونی است، در دیدار حضوری استاندار با وزیر محترم نفت پس از اصرار فراوان و درخواست، گاز رسانی به هردو منطقه با موافقت وزیر محترم انشاالله در پروژه های سال ۱۴۰۱ باید وارد اجرا گردد، این در حالی است که در سفر استاندار به سیلاب کلوار قولی در این خصوص داده نشده بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه