اخبار داغ

بازیگران جدید «تازه وارد» معرفی شدند/ اثری با محوریت فرزندآوری

بازیگران جدید «تازه وارد» معرفی شدند/ اثری با محوریت فرزندآوری
رضا بنفشه‌خواه، آشا محرابی، سپیده خداوردی، امیرمحمدزند، علی عامل‌هاشمی و زهرا داوودنژاد به سریال اپیزودیک «تازه ‌وارد» با موضوع فرزندآوری پیوستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با روزهای پایانی تصویربرداری سریال اپیزودیک «تازه وارد» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد ۶ بازیگر جدید این اثر معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رضا بنفشه‌خواه، آشا محرابی، سپیده خداوردی، امیرمحمد زند، علی عامل‌هاشمی و زهرا داوودنژاد از جمله نقش‌آفرینانی هستند که مقابل دوربین این اثر رفته‌اند.

,

«تازه وارد» فرصتی برای ۸ کارگردان جوان و تازه‌نفس ایجاد کرده است تا بتوانند خود را در عرصه سریال‌سازی محک بزنند. حسن حبیب‌زاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی کارگردانانی هستند که ساخت اپیزودهای مختلف این سریال را برعهده دارند.

,

بخش‌هایی از «تازه وارد» که مضمونی خانوادگی دارد و به مساله فرزندآوری می‌پردازد، در شهر مشهد تصویربرداری شده است.

,

الهام طهموری، محمد نادری، مهدیه نساج، حسین شهبازی، سالار کریم‌خانی، سهی بانو ذوالقدر، شیوا خسرومهر، جوانه دلشاد و… از جمله نقش‌آفرینان این سریال اپیزودیک پُربازیگر هستند که تاکنون اسامی آن‌ها رسانه‌ای شده است.

,

سریال اپیزودیک «تازه وارد» دومین سریال تولیدشده خانه تولیدات جوان و باشگاه فیلم سوره است که پیش از این به ترتیب سریال‌های «موج اول» و «کتونی زرنگی» را ساخته‌اند. همچنین مدتی پیش خانه تولیدات جوان فیلم تلویزیونی «وانتافه» را با مجری طرحی باشگاه فیلم سوره تهیه کرد و «تازه وارد» دومین محصول مشترک این دو مجموعه محسوب می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه