اخبار داغ

حاج صادق آهنگران در تشییع پیکر شاعر آئینی گرگانی:

اشعار «محمدزمان گلدسته» بارها مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفت/ از فراغ این شاعر جوان ضربه سختی خوردم+فیلم

اشعار «محمدزمان گلدسته» بارها مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفت/ از فراغ این شاعر جوان  ضربه سختی خوردم+فیلم
صادق آهنگران مداح خوزستانی و پیشکسوت اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه از فراغ محمدزمان گلدسته ضربه سختی خوردم، گفت: اشعار ایشان بارها مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفت، تمام نوحه‌هایم در این ۲۰سال از اشعار محمدزمان بود، بعد از دفاع‌مقدس داغ سردار شهید سلیمانی و محمد زمان گلدسته برایم خیلی سنگین بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ صادق آهنگران پیش از ظهر امروز در آئین وداع و تشییع پیکر خادم الشعر محمد زمان گلدسته که از مقابل تالار فخرالدین اسعد گرگانی در حال برگزاری است، اظهار کرد: مصیبت وارده را از طرف هیئت رزمندگان کل کشور و خوزستان به خانواده مرحوم گلدسته تسلیت می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: مردم خوزستان و دزفول شاید بهتر از مردم گرگان این شاعر آیینی را بشناسند چراکه بنده نزدیک 20سال است به این شاعر جوان در ارتباط هستم و در هر زمان و به هرمناسبت که از او خواستم بدون هیچ چشم داشتی شعر برایم سرود.

,

آهنگران ادامه داد: مرحوم گلدسته اشعاری را در وصف اهل بیت و شهدا خصوصا حاج قاسم سرود که وقتی این اشعار در محضر رهبر انقلاب سروده شد مورد تایید و تمجید رهبر انقلاب قرار گرفت.

,

این پیشکسوت اهل بیت(ع) بار دیگر تاکید کرد: این مصیبت را به مادر صبور و پدر پیر و دل شکسته و دخترشان تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند روح این عزیز را با ائمه معصومین محشور کند.

,

حاج صادق اهنگرام گفت: بعد از مرحوم معلم، تمام اشعار مراسمات بنده توسط مرحوم گلدسته سروده شد و امروز با رفتنش ضربه سختی خورده ام.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه