اخبار داغ

در بازار امروز؛

طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۳۲۲ هزار تومان/افزایش ناچیز قیمت انس جهانی

طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۳۲۲ هزار تومان/افزایش ناچیز قیمت انس جهانی
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۳۲۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است و قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵ درصد افزایش به ۱۹۸۴ دلار و ۵۸ سنت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۳۲۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون  و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

 قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۷ میلیون و ‌۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۷۰  هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌ میلیون و ۷۶۹ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵میلیون و ۷۲۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت هر اونس طلا امروز دوشنبه با ۰.۵ درصد افزایش به ۱۹۸۴ دلار و ۵۸ سنت رسید، یعنی بالاترین رقم از چهاردهم ماه مارس. قیمت فلز زرد در معاملات آتی آمریکا هم ۰.۷ درصد بالا رفته و به ۱۹۸۷ دلار و ۷۰ سنت رسیده‌است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۵هزار و ۴۳۶ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۵ هزار و‌ ۱۸۳ تومان تعیین شده است؛ قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۸هزار و ۶۵۱ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸هزار و ۳۶۶ تومان اعلام شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه