اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی:

سپاه پاسداران ۲۸ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در آذربایجان‌غربی و کردستان اجرا کرد

سپاه پاسداران ۲۸ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در آذربایجان‌غربی و کردستان اجرا کرد
سردار حزنی گفت: ۲۸ هزار پروژه عمرانی و غیرعمرانی در استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار ضیاءالدین حزنی در آئین تجلیل از دست‌اندرکاران احداث یک‌هزار واحد مسکونی مددجویی در استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با همه رده‌ها و با تمام توان خود برای محرومیت‌زدایی وارد عمل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم, نیوز,

وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های سپاه نیز برای محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند، گفت: هر پاسدار به این مقوله واقف است که قبل از انجام وظیفه سازمانی خود، باید در زمینه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری گام بردارد، خوشبختانه سپاه در این زمینه موفق عمل کرده است.

,

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان کرد: در استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان، ۱۰ هزار و ۶۰۰ پروژه عمرانی و ۱۷ هزار پروژه غیرعمرانی اجرا شده است.

,

وی بیان کرد: این اقدامات در مجموع ۲۸ هزار پروژه را شامل می‌شود که با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد تومان اجرا شده‌اند.

,

سردار حزنی به احداث خانه عالم، مدرسه، راه، پل، سیل بند، آب بند، مجتمع فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در مناطق حاشیه و کم برخوردار استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان از دیگر اقدامات محرومیت زدایی سپاه بوده است.

,

وی با بیان اینکه پروژه‌های محرومیت زدایی استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان در ۳ هزار و ۵۰۰ روستا اجرا شده، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در مناطق صعب العبور و دوردست اجرا شده، به طوری که فاصله بعضی روستاها تا شهر حداقل ۱۷ ساعت بوده است.

,

معاون هماهنگ کننده ، در پایان ضمن اشاره به اقدامات انجام شده توسط مسئولان در رده‌های مختلف، گفت: اقدام جهادی و تلاش برای محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف باید در اولویت کار مدیران و مسئولان باشد و سپاه در این زمینه آماده کمک به دستگاه‌ها است.

,

در این مراسم، سردار سرتیپ پاسدار «محمدتقی اوصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه نیز در سخنانی، ضمن اشاره به اهمیت اقدامات محرومیت زدایی در مناطق مرزی، از ادامه این مسیر با همت رزمندگان سپاه خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه