اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

انجام بیش از ۲۰۰۰ بازرسی توسط تیم های بهداشتی خراسان شمالی در ماه رمضان/ معرفی ۱۴ صنف متخلف به مراجع قضایی

انجام بیش از ۲۰۰۰ بازرسی توسط تیم های بهداشتی خراسان شمالی در ماه رمضان/ معرفی ۱۴ صنف متخلف به مراجع قضایی
محمدرضا اکبری با اشاره به اینکه در راستای حفظ سلامت مردم، طرح تشدید نظارت های ماه رمضان در خراسان شمالی در حال اجرا است، گفت: در این مدت دو هزار و 366 مورد بازدید توسط تیم های بهداشتی انجام شده که 14 مورد به مراجع قضایی ارجاع شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا اکبری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در بجنورد اظهار داشت: در راستای سلامت مردم در دهه اول اجرای برنامه بسیج سلامت ماه مبارک رمضان توسط بازرسان بهداشت محیط استان و اجرای طرح تشدید نظارت‌ها، 303 مورد  بازرسی از شیرینی فروشی ها و کارگاه‌های قنادی انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت، 142 مورد بازرسی از محل‌های تولید، تهیه و فروش اختصاصی زولبیا بامیه و شیرینی‌های سنتی، 139 مورد بازرسی از مراکز فروش آش و حلیم، یک هزار و 466 مورد بازرسی از سایر مراکز عرضه و  فروش مواد غذایی و 316 مورد بازرسی از مساجد  و اماکن متبرکه انجام شد.

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: در جریان این بازدیدها،  14مورد به مراجع قضایی معرفی و 812 کیلوگرم مواد غذایی نیز معدوم یا از مسیر مصرف و عرضه خارج شد.

,

اکبری گفت: برنامه تشدید نظارت بر مراکز و اماکن فعال در ماه مبارک رمضان از جمله اماکن برگزاری مراسم، مراکز تهیه و عرضه و فروش مواد غذایی، فروشگاه‌ها، مراکز تهیه و عرضه آش، حلیم، نانوایی، زولبیا و بامیه و... با فعالیت 17 تیم بازرسی بهداشت محیط در حال اجرا است.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه