اخبار داغ

هومن حاجی عبداللهی عنوان کرد:

روح زندگی در تهران علی رغم آلودگی و پرسروصدا بودن؛ همچنان جریان دارد

روح زندگی در تهران علی رغم آلودگی و پرسروصدا بودن؛ همچنان جریان دارد
بازیگر سریال خوشنام گفت: در چنین فضایی که پلتفرم های زیادی در کنار تلویزیون به وجود آمده اند باید به گونه‌ای رقابت کنیم که بتوانیم موفق بیرون آییم و اتفاقی که می افتد این گونه باشد که بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس؛ خوشنام یکی از سریال‌های رمضانی تلویزیون است که هر شب از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. این سریالی موضوعی اجتماعی دارد، اما با رگه‎هایی از طنز. اتفاقات سریال نیز حول جوانی است به نام «شهرام صیفی» که به دنبال جبران لغزش‌های گذشته و رسیدن به جایگاه خوشنامی است.
نقش شهرامِ سریال خوشنام را هومن حاجی عبداللهی بازیگر رحمت امینی در «پایتخت» را بازی می‌کند که کاملا متفاوت از نقش‌هایی است که تاکنون بازی کرده. به بهانه پخش این سریال سراغ هومن حاجی عبداللهی رفتیم و با او یک گفتگوی کوتاهی ترتیب دادیم. در ابتدای گفتگو از فضای سریال سوال کردیم و اما در ادامه از شرایط زندگی در شهر تهران. پاسخ هومن حاجی عبداللهی به سوال‌های ما جالب بود.



در ادامه گپ و گفت صمیمانه ما را با این بازیگرِ خوشنام می‌خوانید؛



آقای حاجی عبداللهی از تجربه بازی در ماه مبارک رمضان و نقش متفاوت خود در سریال خوشنام بگویید و اگر خاطره‌ای در این خصوص دارید عنوان کنید.


من تجربه بازی در ماه رمضان را در سریال پایتخت ۴ داشتم که مورد استقبال زیاد مردم قرار گرفته بود. خدا روشکر سریال خوشنام نیز آنطور که فکر می‌کردیم بازخورد خوبی داشته است و در برخوردی که با مردم داشتیم شاهد لطف مردم بودیم که از سریال تعریف می‌کنند و حتی از تکیه کلام هایمان در سریال می‌گویند.
ما همچنان سر فیلم برداری خوشنام هستیم و فکر می‌کنم تا اوایل اردیبهشت نیز همچنان پای فیلم برداری باشیم. امیدوارم نتیجه کار نیز به گونه‌ای باشد که مردم راضی باشند


از نظر شما سریال‌هایی که در ماه رمضان امسال در حال پخش است با سریال‌هایی که در ماه رمضان سال‌های گذشته پخش شده چه تفاوتی دارد؟

به هرحال این سال‌ها در کنار تلویزیون، رسانه‌ها و پلتفرم‌هایی سر بیرون آوردند که فارغ از ماه رمضان و یا کار‌های مناسبتی همیشه کار‌هایی در حال تولید دارند که به این صورت رقابت سنگین‌تر و شدیدتر می‌شود. از همین جهت در چنین فضایی باید به گونه‌ای رقابت کنیم که بتوانیم موفق بیرون آییم و اتفاقی که می‌افتد این گونه باشد که بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.



تهران را برای ما توصیف کنید؛ و از نظر شما چطور می‌شود پایتخت را سامان بخشید؟

تهران فعلی یک تهران پر دغدغه و پر سرو صدا و آلوده است، اما در قلب همه این‌ها، خانواده‌هایی هستند که با هم خوبند و مهربانند و به میهمانی می‌روند و شب نشینی دارند و بزرگتر‌هایی هستند که کدورت‌ها را برطرف می‌کنند و همچنان روح زندگی در آن جریان دارد.



در کدام منطقه و محله تهران زندگی می‌کنید؟ توضیحی در رابطه با محله تان دهید.

محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم محله خوب و البته قدری شلوغ است، اما راضی هستم و اصرار نکنید نمی‌گویم کدام منطقه تهران زندگی می‌کنم!



از نظر شما آیا تهران شهر مناسبی برای زندگی کردن است؟ یا اینکه در سایر شهر‌های کشورمان زندگی کند بهتر است؟

نمی‌شود گفت تهران جای زندگی نیست به هر حال مرکز و پایتخت ایران است.. این گونه نیست که بگوییم نمی‌شود در تهران زندگی کرد و باید همه از تهران برویم. با توجه به دلایل مختلف و وجود یک سری ادارات و مراکز باید یک سری افراد نیز در تهران بمانند و زندگی کنند، اما اگر این شرایط باشد که در بیرون از تهران کاری وجود داشته باشد و بتوان آنجا کار و زندگی کرد اتفاق خیلی بهتری می‌تواند برای آدم بیافتد. چون آرامش آدم در چنین فضایی بیشتر است، دیگر نه ترافیک می‌بیند و نه شلوغی و می‌تواند هوای پاک مشاهده کند و اتفاقاتی از این دست..



آقای حاجی عبداللهی از اینکه با وجود مشغله زیاد، این وقت را در اختیار ما قرار دادید بسیار تشکر و قدردانی می‌کنم.


مخلصیم. سلامت باشید..



انتهای پیام/الف

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
, در ادامه گپ و گفت صمیمانه ما را با این بازیگرِ خوشنام می‌خوانید؛,
,
,
,
, آقای حاجی عبداللهی از تجربه بازی در ماه مبارک رمضان و نقش متفاوت خود در سریال خوشنام بگویید و اگر خاطره‌ای در این خصوص دارید عنوان کنید.,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تهران را برای ما توصیف کنید؛ و از نظر شما چطور می‌شود پایتخت را سامان بخشید؟,
,
,
,
,
,
, در کدام منطقه و محله تهران زندگی می‌کنید؟ توضیحی در رابطه با محله تان دهید.,
,
,
,
,
,
, از نظر شما آیا تهران شهر مناسبی برای زندگی کردن است؟ یا اینکه در سایر شهر‌های کشورمان زندگی کند بهتر است؟,
,
,
,
,
,
, آقای حاجی عبداللهی از اینکه با وجود مشغله زیاد، این وقت را در اختیار ما قرار دادید بسیار تشکر و قدردانی می‌کنم.,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه