اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل؛

وجود انقلاب اسلامی، به سپاه پاسداران وابسته است/گره گشایی های سپاه، فراموش شدنی نیست

وجود انقلاب اسلامی، به سپاه پاسداران وابسته است/گره گشایی های سپاه، فراموش شدنی نیست
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به تبیین شاخصه های سپاه پاسداران پرداخت و گفت: همچنانچه وجود اسلام به حضرت علی(ع) وابسته است، وجود انقلاب اسلامی ایران نیز به سپاه پاسداران وابسته است چراکه حضرت علی(ع) در صحنه های حساس اسلام با فداکاری مانع آسیب به اسلام شد و سپاه پاسداران نیز با پیروی از مکتب امام علی(ع) حافظ و پشتیبان انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه اردبیل عصر امروز در دیدار با فرماندهان و معاونین سپاه حضرت عباس(ع) که به مناسبت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل مصلی اردبیل انجام گرفت، به تبیین شاخصه ها و ویژگی های سپاه پاسداران پرداخت و گفت: همچنانچه وجود اسلام به حضرت علی(ع) وابسته است، وجود انقلاب اسلامی ایران نیز به سپاه پاسداران وابسته است چراکه حضرت علی(ع) در صحنه های حساس اسلام با فداکاری و از جان گذشتگی خود مانع آسیب به اسلام شد و سپاه پاسداران نیز با پیروی از مکتب امام علی(ع) حافظ و پشتیبان انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی به نبردهای حساس و سرنوشت ساز حضرت علی(ع) در صدر اسلام برابر عمربن عبدود و مرهب را یادآور شد و گفت: زمانیکه هول و هراس این دیو صفتان بر سپاه اسلام چیره شده بود و کسی توانایی مقابله با انها را نداشت حضرت علی(ع) به میدان رفت و هر دو را از بین برد.

,

امام جمعه اردبیل گفت: سپاه پاسداران نیز در ظلمت و تاریکی و صحنه های حساس انقلاب با جان فشانی برابر استکبار ایستاد و نگذاشت کوچکترین آسیبی به انقلاب اسلامی وارد شود.

,

وی به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در هشت سال جنگ تمام عیار برابر استکبار مجموعه سپاه سه بار خود را فدا کرد و در این راه جوانان نخبه علمی، فرهنگی و معرفتی بیشماری را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

,

 

,

 

,

گره گشایی های سپاه، فراموش شدنی نیست

, گره گشایی های سپاه، فراموش شدنی نیست, گره گشایی های سپاه، فراموش شدنی نیست,

آیت الله عاملی در ادامه سخنان خود به دوران بعد از دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: زمانی که دولت های مختلف بر اثر فشار و تحریم دشمنان فلج شده بودند و نمی توانستند کاری از پیش ببرند این نهاد مقدس و بازوی توانمند ولایت فقیه بود که با ورود به میدان گره گشایی کرد.

,

وی به تحریم بنزین اشاره کرد و گفت: راه اندازی پالایشگاه خلیج فارس توسط سپاه پاسداران دغدغه بنزین در کشور را حل کرد و امروز ایران صادر کننده این محصول استراتژیک است.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تحقیقات و نوآوری های سپاه پاسداران را یاداور شد و گفت: دست یابی به دانش بومی تولید موشک نقطه زن، زیردریایی و حتی ناو آن هم زمانیکه در تحریم تکنولوژی قرار داشتیم شاهکار سپاه پاسداران در علم و تکنولوژی و فناوری است.

,

وی دارایت فرماندهان سپاه پاسداران را ستود و گفت: زمانیکه جرثومه فساد استکبار یعنی داعش کمر به نابودی سرزمین های اسلامی و انهدام حرمین شریفین درسوریه و عراق را گرفت بود و آمریکا و ایادیش تمام قد از آنها پشتیبانی می کردن باز هم این سپاه پاسداران بود که فراتر از مرزهای کشور برای دفاع از سرزمین های اسلامی و بشریت عازم مناطق عملیاتی شد و این جرثومه فساد را قلع و قم کرد.

,

هیبت سپاه بزرگترین سرمایه برای کشور و جهان اسلام است

, هیبت سپاه بزرگترین سرمایه برای کشور و جهان اسلام است, هیبت سپاه بزرگترین سرمایه برای کشور و جهان اسلام است,

آیت الله سید حسن عاملی توطئه های دشمنان اسلام را در طول سالیان متمادی یاداور شد و گفت: امریکایی ها خود معترف هستند که در اجرای نقشه های خود برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران با سد مستحکم و غیر قابل نفوذی به نام سپاه پاسداران برخورد کرده و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

,

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه هیبت سپاه بزرگترین سرمایه برای کشور و جهان اسلام است، گفت: امروز سپاه پاسداران خود به تنهایی دارای قدرت بازدارندگی است چراکه امروز همگان دریافته اند هر زمان کشور زمین گیر شود و انقلاب به خطر بیافتد مجموعه سپاه پاسداران با تمام توان حاضر هستند.

,

وی امدادرسانی سپاه پاسداران در بالایای طبیعی به مردم را یاداور شد و گفت: حضور سپاه و بسیج در عرصه های خدمت رسانی و محرومیت زدایی به مردم به ویژه در وقوع بحران هایی چون سیل و زلزله  و حوادث غیر مترقبه  تعیین کننده و سرنوشت ساز است.

,

وی به برف و کولاک اخیر در استان اردبیل نیز اشار کرد و گفت: خدمت رسانی سپاه و بسیج در امر برف روبی، امداد به در راه ماندگان و توزیع نان و بسته های معیشتی بین روستاها و خانواده های محصور شده در برف و کولاک فراموش شدنی نیست.

,

اقدامات سپاه پاسداران در همه حال امید آفرین و منشا خیر و برکت است

, اقدامات سپاه پاسداران در همه حال امید آفرین و منشا خیر و برکت است, اقدامات سپاه پاسداران در همه حال امید آفرین و منشا خیر و برکت است,

آیت الله عاملی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تاسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: این روز نباید در دیدارها و سخنرانی ها خلاصه شود بلکه باید خدمات سپاه و بسیج به بهترین نحو ممکن توسط صدا و سیما، مطبوعات و شبکه های اجتماعی به اطلاع عموم مردم برسد چراکه اقدامات سپاه پاسداران در همه حال امید آفرین و منشا خیر و برکت است.

,

وی از فعالین فرهنگی و آموزشی خواست تا با تبیین موضوع و تشریح عملکرد سپاه پاسداران در نوجوانان و جوانان، دانش آموزان و دانشجویان، آینده سازان کشور را با ولی خدمات ولی نعمتان خود آشنا کنند در اینصورت است که در جامه ارزش گذاری شده و ملت قدردان فرزندان خود در مجموعه مقدس سپاه پاسداران خواهند شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در بخش پایانی سخنان خود به آخرین فرصت کشور جهت جبران عقب ماندگی ها و دست یابی به جایگاه واقعی در چینش ملت ها اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی آخرین فرصت کشور برای جبران عقب ماندگی ها و رسیدن به جایگاه واقعی خود است  و در این میان سپاه پاسداران حامی و پشتیبان و حافظ امنیت کشور و انقلاب اسلامی است.

,

وی به وضعیت حقوق بشر جهانی اشاره کرد و گفت: در فضای سیاه و تاریک و غبارآلودی که ایادی کفر و الحاد ایجاد کرده اند تا با سیاه نمایی ها اهداف خود را پیش ببرند، انقلاب اسلامی مانند چراغی نورانی، روشنگر وقایع شده و بیداری جهانی علیه ظلم و استداد را  فراهم کرده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خدمات سپاه پاسداران در ایجاد مراکز مهم تکنولوژی کشور را خاطر نشان کرد و گفت: تنها با به تصویر کشیدن گوشه هایی از خدمت سپاه در مجتمع صدرا و صنعت کشتی سازی، عسلویه و ساخت و نصب سکوهای متحرک فلزی و ده ها موارد دیگر می توان سم پاشی دشمنان در رسانه های معاند و شبکه های اجتماعی را خنثی کرد.

,

 

,

حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در ابتدای این مراسم به دستاوردهای سپاه پاسداران در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: کمک های مومنانه  و فعالیت های جهادی در نهضت محرومیت زدایی تنها بخشی از فعالیت ها و خدمات سپاه است که عموم مردم از نزدیک ان را لمس و مشاهده کرده اند.

,

وی تصریح کرد: مجموعه سپاه پاسداران با تمام توان گوش به فرمان فرمانده کل قوا بوده و در همه عرصه ها آماده خدمت به مردم است.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه