اخبار داغ

سیاست‌گذاران شهری چه می‌کنند؟

کلافگی شهروندان یاسوجی از گره‌های کورترافیکی

کلافگی شهروندان یاسوجی از گره‌های کورترافیکی
ترافیک سطح شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز به روز در حال گسترش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، همچنین بزرگترین شهر این استان به شمار می رود که گویا گره ترافیکی در این شهر قرار نیست که به این زودی ها بر طرف شود ترافیکی که شهروندان مرکز استان را کلافه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

از جمله  نقاطی که معمولا در شهر یاسوج در اکثر زمان ها دچار ترافیکی سنگین و گاهی نیمه سنگین است خیابان های فردوسی، هجرت دو و سه ،همچنین سردار جنگل شمالی و جنوبی است که گاهی به طور کلی قفل می شوند.

,

با توجه به اینکه خیابان هجرت ها در کنار کاربری های خدماتی و آموزشی که دارند تردد در این چند خیابان به شدت بالا است و همین امر باعث شده است تا در فصل مدارس نارضایتی های بسیار شدیدی در این خصوص بوجود آید، هر چند در ایام تابستان نیز  معمولا در عصرها و گاهی تا شب ترافیک زیادی وجود دارد.

,

تصاویر زیر گواهی این موضوع است که هنگام تعطیلی مدارس خودرو های عبوری از این خیابان باید صبر ایوب را پیشه کنند.

,

در خصوص مشکل گره ترافیکی خیابان های هجرت سه با رئیس پلیس راه استان و کارشناس شورای ترافیک شهرداری یاسوج صحبت کرده ایم که در ادامه آمده است.

,

متاسفانه عدم یک طرف سازی این خیابان ها با توجه به حجم گسترده خودرو های عبوری و پارک شده در آن باعث بوجود آمدن چنین ترافیک های سنگینی در مرکز شهر یاسوج شده است.

,

تصاویر از ترافیک شدید از خیابان های هجرت ها و سردار جنگل شمالی در زیر آمده است؛

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه