اخبار داغ

پیگیری موضوع تجمع رانندگان استیجاری شهرداری تبریز:

وقتی پیمانکار و شهرداری تبریز حاضر به افزایش حقوق نیستند

وقتی پیمانکار و شهرداری تبریز حاضر به افزایش حقوق نیستند
روز گذشته فیلمی از تجمع رانندگان استیجاری شهرداری در برخی از رسانه‌های استان منتشر شد که در آن این رانندگان با گلایه از وضعیت موجود از مسئولان شهرداری و شورا خواهان پیگیری مشکلاتشان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، روز گذشته فیلمی از تجمع رانندگان استیجاری شهرداری در برخی از رسانه‌های استان منتشر شد که در آن این رانندگان با گلایه از وضعیت موجود از مسئولان شهرداری و شورا خواهان پیگیری مشکلاتشان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

برای پیگیری دلیل این تجمع به سراغ یکی از این رانندگان رفتیم که وی حاضر شد بدون درج نام دلیل این تجمع را عنوان کند.

,

این راننده استیجاری در شهرداری تبریز اظهار داشت: ما تقریبا ۱۰۰راننده زباله کش شهرداری هستیم که پیمانکاران، سازمان پسماند و شهرداری تبریز هیچگونه حاضر به پرداخت افزایش ۵۷درصدی حقوق مانیستند.

,

وی ادامه داد: چندین سال است که پا به پای پاکبانان در سرما و گرما و شرایط کرونایی کارکردیم اما هزینه‌ای که ازپیمانکاران میگیریم کفاف خرج ماشین زباله کش را هم نمی‌دهد.

,

این راننده ماشین زباله کسی با اشاره به اینکه با وعده‌های پوچ ما را ساکت می‌کنند،گفت: مسئولینی که در دفترهایشان نشسته‌اند صدای ما را نمی‌شوند که شرمنده خانواده‌هایمان هستیم.

,

وی با بیان اینکه رانندگان را به دو دسته خودی و غیرخودی تقسیم‌ کرده‌اند، عنوان کرد: برای برخی رانندگان ۱۵۰ ساعت اضافه کاری می‌زنند اما دیگر رانندگان که همان کار را انجام می‌دهند اضافه کاری ندارند و این ظلم است.

,

پیگیری آناج از مسئولان شهرداری برای پاسخگویی به این موضوع به جایی نرسید و در روزهای آتی پیگیر مشکل رانندگان استیجاری از شهرداری و شورای شهر تبریز خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه