اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران:

جهاد تبیین خنثی‌کننده اهداف دشمن در جنگ ترکیبی است

جهاد تبیین خنثی‌کننده اهداف دشمن در جنگ ترکیبی است
جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: جهاد تبیین عامل خنثی‌کننده اهداف و برنامه‌هایی است که دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تحقق آن‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار قربان محمد ولی‌زاده در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به توطئه‌ها و اقدامات دشمن در جبهه جنگ نرم فرهنگی، اظهار کرد: دشمن با شبکه‌سازی علیه جبهه انقلاب، در جنگ بسیار تمام عیار ترکیبی و هیبریدی در حال پیاده‌سازی اهداف خود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: دشمن در این جبهه از جنگ می‌کوشد ذهن و قلب جوانان ما را تحت تاثیر خود قرار داده و به دنبال آن است که از میان افراد جامعه ما نیروهای و سربازانی را تربیت کند، تا آنان زبان بیان اهدافی باشند که دشمن می‌خواهد.
,
 
,
جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران بیان کرد: در این راستا با توجه به صدور فرمان جهاد تبیین از سوی رهبر فرزانه انقلاب، اقدامات خوبی از سوی فعالان فرهنگی با هدف هم‌افزایی در این حوزه شکل گرفته و در حال اجرایی شدن است.
,
 
,
ولی‌زاده در ادامه با اشاره به نقش نخبگان در تحقق شعار سال و کمک به خودکفایی و تقویت خوداتکایی در کشور، عنوان کرد: بهبود اشتغال مولد، تولید و دانش‌بنیان کردن کشور از اهداف مهمی است که در بطن شعار امسال وجود دارد.
,
 
,
وی تاکید کرد: از این‌رو حمایت از شرکت‌ها و نخبگانی که ابداعات، اختراعات و ابتکارات دانش‌بنیان آن‌ها به مرحله تولید رسیده علاوه بر کمک به خودکفایی داخلی، روحیه امید را در جامعه بهبود می‌بخشد.
,
 
,
جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران افزود: در شرایطی که یکی از ابزارهای دشمن ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین مردم و کمرنگ و وارونه جلوه دادن حقایق است، باید در مسیر مقابله با سیاه‌نمایی معاندان و بدخواهان انقلاب به بیان خدمات و دستاوردها پرداخت.
,
 
,
ولی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات فرهنگی سپاه سیدالشهداء استان تهران در ماه مبارک رمضان، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور بسیجیان و قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری از جمله این برنامه‌ها است.
,
 
,
وی با اشاره به تدوام اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان تهران در راستای حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا، گفت: همچنین در نخستین سالگرد شهادت سردار حجازی برنامه‌هایی به همین مناسبت در همه شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/*
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه