اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

گفتمان‌ مقاومت در نظام تعلیم و تربیت نهادینه شوند

گفتمان‌ مقاومت در نظام تعلیم و تربیت نهادینه شوند
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: باید تدابیری اتخاذ شود که گفتمان‌های ارزشمندی چون مقاومت، انقلاب، شهادت و تمدن نوین اسلامی در نظام تعلیم و تربیت کشور نهادینه‌سازی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، مسعود بهرامی ظهر امروز در همایش فلسطین محور مقاومت جهان اسلام اظهار کرد: باورها و نگرش را باید پروراند و کار ما در آموزش و پرورش این است که از مجرای فعالیت‌های تربیتی و پرورشی باور را در ذهن و جان دانش‌آموزان بپرورانیم و آن را به گفتمان تبدیل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: در صورت تحقق این مهم بسیاری از فعالیت‌ها بر مبنای این گفتمان برنامه‌ریزی شده و بستر و شرایط لازم برای تحقق اهداف و سیاست‌گذاری‌ها در آموزش و پرورش فراهم می‌شود.
,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران روز قدس را شجره طیبه‌ای نامید که به تدبیر معمار کبیر انقلاب بنیان نهاده شد و عنوان کرد: شاخص‌ترین اقدامات در آستانه این روز بزرگ باید تلاش حول محور ترویج گفتمان و نهادینه کردن مقاومت در کنار گفتمان‌های انقلاب لسلامی و تمدن نوین اسلامی باشد.
,
 
,
بهرامی تاکید کرد: باید فضایی را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم که گفتمان‌های مقاومت، شهادت، تحول و انقلاب در قالب راهبردی اصلی در برنامه‌های آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت گنجانده شوند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه