اخبار داغ

جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان اعلام شد+ مسیرهای ۸گانه

جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان اعلام شد+ مسیرهای ۸گانه
رئیس ستاد روز قدس استان اصفهان جزئیات مراسم روز قدس در این استان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ اظهار کرد: در استانه آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان قرار داریم که به فرموده امام خمینی (ره) روز قدس نام گذاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس ستاد روز قدس استان اصفهان با اشاره به پیامی که حضرت امام به همین منظور در سال 58 صادر کردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز فرمودند که «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است، روز حکومت اسلامی است روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود؛ روزی است که به ابر قدرت ها فهماند که دیگر آن ها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند، من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می دانم و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم و مسلمین از آن انزوای که آنها را کشانده بودند، خارج شوند و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند»

,

وی افزود: در واقع روز قدس روز تمام آزاد اندیشان جهان و روزی است که وجدان جهانی، بدهکاری خودشان را به مردم فلسطین و ظلمی که به این مردم شد، را یادآور می شود و این ها یکی از ثمرات انقلاب و جمهوری اسلامی است که استکبار جهانی با همکاری غرب و با همکاری انگلستان سعی در این داشتند که مسئله فلسطین رو به فراموشی برود و کسی به مسئله فلسطین نپردازد و در این راه پول خرج کرده و پشتیبانی کردند و این پشتیبانی ها همچنان ادامه دارد.

,

رضایی در ادامه بیان کرد: سعی کردند ساکنان اصلی فلسطین را بیرون کرده و یهودیان را آورده و جانشین کنند و در سرزمین فلسطینی ها، آن ها را سکنی دهند؛ با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار  نظام جمهوری اسلامی ایران این توطئه ها خنثی و پرچم فلسطین برافراشته شد و مسئله فلسطین که سعی در فراموشی آن می شد، به مسئله مهم تبدیل شد.

,

غلامرضا رضایی ادامه داد: مسئله فلسطین در متن  مسئل جهان اسلامی قرار گرفت و ملت های ازاده دنیا به این مسئله پرداخته و واکنش نشان دادند و در برابر سیاست های خباثت آلود صهیونیست بین الملل در برابر فلسطینی ها موضع نشان دادند که امیدواریم این اتفاقات به پیروزی مسلمانان و ریشه کن شدن این غده سرطانی از قلب جهان اسلام منجر شود که این وظیفه ما را سنگین تر می کند.

,

رئیس ستاد روز قدس استان اصفهان گفت: آنقدر مسئله فلسطین اهمیت دارد و نه به این جهت است که بگویم یک کشور اسلامی است، بلکه یک حرکت علیه انسانیت و یک نسل کشی در سرزمین های اشغالی در حال انجام است.

,

وی بیان کرد: برخی رسانه ها و سیاستمداران جهان و متاسفانه حتی از بسیاری از دولت های اسلامی چشمشان و دهانشان را بستند و نه تنها نسبت به این مسئله واکنش نشان نمی دهند، بلکه در حال عادی سازی روابط سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی هستند.

,

رضایی در ادامه بیان کرد: اگر ایستادگی، مقاومت و همراهی مردم ایران نبود، چه بسا خیلی زودتر از این ها به اهداف شوم خود رسیده بودند و امروز مسئله فلسطین یک موضوع قدیمی و فراموش شده بود.

,

*جزئیات برگزاری برنامه روز قدس در اصفهان

, *جزئیات برگزاری برنامه روز قدس در اصفهان, *جزئیات برگزاری برنامه روز قدس در اصفهان,

رئیس ستاد روز قدس استان اصفهان با اشاره به اتفاقتی که در حال حاضر در رژیم صهیونیستی در حال انجام است، بیان کرد: برنامه روز قدس در اصفهان همزمان با سراسر کشور در همه نقاط استان برگزار می شود.

,

 

,

, ,

وی  با اشاره به اینکه در دو سال گذشته با توجه به شیوع کرونا، راهپیمایی حضوری روز قدس برگزار نشده بود، بیان کرد: در شهر اصفهان مراسم راهپیمایی روز قدس از مسیرهای هشت گانه و از ده صبح به سمت میدان امام انجام شود.

,

رضایی خاطرنشان کرد: مراسم در ساعت یازده در میدان امام برگزار خواهد شد و برنامه های متعددی پیش بینی شده است که  از جمله آن میزهای خدمت ادارات، برنامه ها و غرفه های پ فرهنگی، غرفه و برنامه های و غرفه دانش آموزی، همخوانی سرود سلام فرمانده است و همچنین نماز جمعه در انتهای مراسم در میدان برگزار خواهد شد.

,

 

,

, ,

غلامرضا رضایی با اشاره به لزوم تبین روز قدس بیان کرد:  یکی از دلایل نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس، به این دلیل است که رمضان ماه ضیافت خدا و عمل صالح است و مردم در این ماه سعی می‌کنند با نماز، روزه و پرداختن به قرآن بیشتر به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه بروند و شرکت در راهپیمایی روز قدس یکی از مصادیق عمل صالح است.

,

رضایی گفت: چرا که نمونه کاملی از مبارزه با ظلم، امر به معروف و نهی از منکر، تولی و تبری و جهاد در این راهپیمایی وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه