اخبار داغ

مسوول سازمان دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران :

حفظ سیره مقاومت مهمترین وظیفه جهان اسلام است

حفظ سیره مقاومت مهمترین وظیفه جهان اسلام است
مسوول سازمان دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: زنده نگه داشتن سیره مقاومت مهمترین وظیفه جهان اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، روح‌الله عرب عصر امروز در همایش فلسطین جهان اسلام، اظهار کرد: تقابل خیر و شر از هابیل و قابیل گرفته تا ابراهیم و نمرود و واقعه عاشورا از ازل تا ابد وجود داشته و دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: در عصر کنونی نیز تقابل بین جمهوری اسلامی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در اقصی نقاط جهان در حال روی دادن است که مصداق آن در فلسطین و جبهه مقاومت است.
,
 
,
مسوول سازمان دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: شنیده‌ها و روایت حاکی از این است که حضرت مهدی (ع) با ظهور خود به ظلم و ستم پایانی بخشیده و جهان را از عدل و داد پر می‌کند، از این‌رو باید روحیه مقاومت و ایستادگی در بین مسلمانان نهادینه شده و آن را تقویت کنیم.
,
 
,
عرب بیان کرد: روحیه استقامت و ایستادگی به عنوان سیره ائمه اطهار علیهم‌السلام و شهدا، امروز فاکتور و موضوع اصلی پیروزی نظام اسلامی در جهان به شمار می‌رود که نقطه عطف آن در فلسطین است.
,
 
,
وی زنده نگه داشتن سیره مقاومت را مهمترین وظیفه جهان اسلام دانست و تاکید کرد: توجه به این مهم در جهاد تبیین و بسترسازی به منظور اشاعه و نهادینه کردن آن در جامعه از اولویت‌های کنونی است.
,
 
,
مسوول سازمان دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران افزود: در شرایطی که در حوزه جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن قرار داریم، اگر اراده مقاومتمان گرفته شود چیزی از ما باقی نخواهد ماند.
,
 
,
عرب تصریح کرد: تحقق اهداف و ارزش‌های والای انقلاب و نظام اسلامی در گرو تبلور و برجسته‌سازی روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از مظلوم است، البته برای این منظور باید همه پای کار بیایند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه