اخبار داغ

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور؛

اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال، در تعطیلات پایان هفته

اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال، در تعطیلات پایان هفته
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال کشور در تعطیلات پایان هفته را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمد شیرانی، درباره محدودیت های ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز هفتم اردیبهشت ماه تا ساعت ۶ روز شنبه  ۱۰ اردیبهشت ماه از محورهای کرج چالوس- هراز ،فیروزکوه و محور تهران- سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز هفتم اردیبهشت ماه تا ساعت ۶ روز شنبه  ۱۰ اردیبهشت ماه از محورهای کرج چالوس- هراز ،فیروزکوه و محور تهران- سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.,
وی افزود: البته تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
,
 
,
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محدودیت‌های اعمال شده در محور کرج - چالوس نیز گفت: در این محور  تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴  همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.
,
 
,
شیرانی ادامه داد : در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز های پنجشنبه و جمعه پیش رو  در این محور ممنوع است.
,
 
,
به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲  روز جمعه ۹ اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مامورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن( محدوده مشاء) به صورت یک طرفه می‌شود.
,
 
,
وی افزود: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها منتفی می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: ایسنا
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه