اخبار داغ

همزمان با شبهای قدر؛

توزیع ۷۵ بسته غذایی در طرح «هلال رحمت» در زیرکوه/ ۳۵ جفت کفش به نیازمندان شهرستان سرایان اهدا شد

توزیع ۷۵ بسته غذایی در طرح «هلال رحمت» در زیرکوه/ ۳۵ جفت کفش به نیازمندان شهرستان سرایان اهدا شد
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زیرکوه از توزیع ۷۵ بسته غذایی در قالب طرح هلال رحمت برای اقشار کم برخوردار و محروم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدرضا شرعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زیرکوه با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر هر سال در آستانه ماه مبارک رمضان طرحی با عنوان همای رحمت اجرا می‌کرد، اظهار کرد: امسال با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان با نوروز و بهار طبیعت، طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت تجمیع و در قالب طرحی به‌عنوان هلال رحمت به مرحله اجرا درآمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی افزود: در طرح هلال رحمت به تأسی از مولای متقیان(ع) و با کمک خیرین داوطلب هلال‌احمر، بسته‌های معیشتی و غذایی در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زیرکوه با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح تعداد ۷۵ بسته غذایی بین اقشار نیازمند و کم برخوردار شهرستان زیرکوه توزیع شد، گفت: به همت خیرین ۳۷۵ میلیون ریال اعتبار نیز جهت تامین این بسته ها هزینه شده است.

,

 

,

اهدای ۳۵ جفت کفش به نیازمندان شهرستان سرایان

, اهدای ۳۵ جفت کفش به نیازمندان شهرستان سرایان, اهدای ۳۵ جفت کفش به نیازمندان شهرستان سرایان,

محمد بارانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرایان نیز از توزیع ۳۵ جفت کفش همزمان با شب ۲۳ ماه مبارک رمضان بین نیازمندان شهرستان خبر داد.

,

وی با بیان اینکه به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و از آغاز شروع این بیماری به لطف خداوند مشارکت‌های خیرین افزایش یافته است، افزود: این کفش ها نیز به همت خیرین و به ارزش ۶۳ میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرایان بیان کرد: با توجه به مشکلات عدیده شهروندان گرامی شهرستان سرایان امیدواریم بتوانیم میزان مشارکت‌های مردمی شهرستان را افزایش و کمکی هر چند ناچیز به افراد این شهرستان داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه