اخبار داغ

مسئول فنی بخش مشاوره‌های قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم مطرح کرد؛

استقبال بسیار بالای بازدیدکنندگان از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان

استقبال بسیار بالای بازدیدکنندگان از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان
مسئول فنی بخش مشاوره‌های قرآن بنیان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: از ابتدای شروع به کار نمایشگاه شاهد استقبال بسیار بالای بازدیدکنندگان از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعیده بیداد مسئول فنی بخش مشاوره‌های قرآن بنیان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، اظهار داشت: یکی از اهداف مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی بانوان است که در طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی و عملیاتی در این زمینه از سوی این مؤسسه صورت‌گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا,

وی با اشاره به برپایی بخش مشاوره‌های قرآن بنیان در این نمایشگاه ابراز داشت: در این بخش با حضور مشاوران برجسته حوزوی و دانشگاهی انواع مشاوره‌های تربیتی، تحصیلی، فردی، حقوقی، زوجین و پیش از ازدواج به بازدیدکنندگان به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

,

بیداد استقبال خانواده‌ها را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: برخلاف کلینیک‌های مشاوره در نمایشگاه ما شاهد حضور خانواده‌ها در بخش مشاوره هستیم که همین موضوع سبب همدلی و حل مسئله شده است.

,

 وی با بیان این که در این بخش مشاوره‌ها قرآن بنیان با رویکرد اسلامی ارائه می‌شود، تاکید کرد: استقبال به حدی بالا است که در برخی از روزها بیش از 300 مشاوره ارائه می‌شود و علاوه بر این در نظرسنجی‌هایی که از مشاوره شوندگان صورت‌گرفته شاهد رضایتمندی بسیار بالای آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه