اخبار داغ

یک کارشناس امور بین‌الملل:

حضور در راهپیمایی روز قدس، هم صدایی با جهان در انزجار از صهیونیست است/حمایت کاسب کارانه آمریکا از اوکراین

حضور در راهپیمایی روز قدس، هم صدایی با جهان در انزجار از صهیونیست است/حمایت کاسب کارانه آمریکا از اوکراین
جعفر قنادباشی با بیان اینکه در عصر امروزی اوکراین را نمونه عینی از رژیم دست نشانده آمریکاست که در حمایت از آنان مورد بدعهدی قرار گرفته، گفت: رژیم صهیونیستی هم باید بداند که اگر چه پیوند آمریکا با این رژیم در مقایسه با دیگر رژیم‌ها متفاوت است، اما اگر روزی قرار باشد، خطری صهیونیست‌ها را تهدید کند، آمریکایی‌ها آنها را تنها خواهند گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی، کارشناس امور بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، اوکراین را نمونه عینی در عصر امروزی دانست که در حمایت آمریکا مورد بدعهدی آنان قرار گرفته، اظهار کرد: این رژیم اوکراین علی رغم اینکه دست نشانده آمریکاست اما چندان مورد حمایت آمریکا قرار نگرفته مگر به آنان سلاح داده است که البته آن هم هزینه اش را دریافت خواهد کرد و این حمیت در واقع کاسب کارانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شاه ایران نمونه مشخصی است که مورد بدعهدی آمریکا قرار گرفت/او را به بیمارستان روانی بردند

, شاه ایران نمونه مشخصی است که مورد بدعهدی آمریکا قرار گرفت/او را به بیمارستان روانی بردند, شاه ایران نمونه مشخصی است که مورد بدعهدی آمریکا قرار گرفت/او را به بیمارستان روانی بردند,

این کارشناس امور بین‌الملل گفت: آمریکا در موارد مختلفی دست نشانده خود را در مواقع ضروری تنها گذاشته و می‌گذارد، نمونه آن تنها گذاشتن شاه ایران بود که وقتی از ایران فرار کرد حمایتی از او نکردند و حتی او را به یک بیمارستان روانی فرستادند.

,

وی یادآور شد: دیکتاتورهایی چون حسنی مبارک در مصر، بن علی در تونس، قذافی در لیبی نمونه های دیگری از دست نشانده های امریکا هستند که مورد حمایت آنان قرار نگرفتند اما نمونه عینی برای نسل امروز و جدید که سیاست را دنبال می‌کنند، اوکراین را می‌توان مثال زد.

,

از ابتدای تأسیس سازمان ملل آمریکا مدافع رژیم صهیونیست بوده

, از ابتدای تأسیس سازمان ملل آمریکا مدافع رژیم صهیونیست بوده , از ابتدای تأسیس سازمان ملل آمریکا مدافع رژیم صهیونیست بوده,

قنادباشی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در حمایت از اوکراین هم به صورت کاسب کارانه وارد شدند، سلاح می‌فرستند که بعدها مبالغ آن را دریافت کنند. کمک اساسی که بتواند از اوکراین دفاع کند ، خودداری و کوتاهی می‌کنند.

,

وی با اشاره به اینکه آمریکا در جنگ اوکراین و روسیه به دنبال هزینه کردن خود برای دفاع از اوکراین نیست، گفت: البته رژیم صهیونیستی هم باید بداند که اگر چه پیوند آمریکا با این رژیم در مقایسه با دیگر رژیمها متفاوت است، اما اگر روزی قرار باشد، خطری صهیونیستها را تهدید کند، باز هم آمریکایی‌ها آن را تنها و دفاع نخواهد کرد.

,

این کارشناس امور بین‌الملل با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب، گفت: آمریکایی ها در حمایت از رژیم صهیونیستی تنها به دادن سلاح و در اختیار گذاشتن ابزار رسانه اکتفا نمیکنند بلکه از ابتدای تأسیس سازمان ملل تاکنون آمریکا مدافع اصلی و همه جانبه صهیونیستها وارد شدند و همین هم مورد دلگرمی صهیونیست‌هاست.

,

آمریکا در حمایت از صهیونیست چراغ خاموش اقدام به اشغال فلسطین می کند

, آمریکا در حمایت از صهیونیست چراغ خاموش اقدام به اشغال فلسطین می کند, آمریکا در حمایت از صهیونیست چراغ خاموش اقدام به اشغال فلسطین می کند,

وی تصریح کرد: کاری که صهیونیست‌ها انجام و آمریکایی از آنها حمایت می‌کنند، این است که اشغال فلسطین مربوط دهه سال پیش نیست آنها هفته گذشته هم آنجا را اشغال کردند. فلسطینیها را از خانه هایشان بیرون نمی‌کنند و شهرک برای صهیونیست‌ها میسازند، به صورت چراغ خاموش و تدریجی اقدام به اشغال فلسطین می‌کنند.

,

شرکت در راهپیمایی روز قدس امری جهانی است

, شرکت در راهپیمایی روز قدس امری جهانی است, شرکت در راهپیمایی روز قدس امری جهانی است,

قنادباشی در خصوص تأثیر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برای تقویت جبهه مقاومت گفت: اینکه ما در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم، مشارکت و اعتراض به یک امر جهانی است، در این اعتراض یک بعد کودکان و زنان فلسطینی، بعد دیگر مقدسات اسلامی، حقوق بشر و بعد هم مربوط به اشغال است. اگر فردی در این راهپیمایی شرکت می‌کند هم صدایی با یک جهان است برای سرنگونی و محکومیت استعمار.

,

جبهه مقاومت با مردم زنده است

, جبهه مقاومت با مردم زنده است, جبهه مقاومت با مردم زنده است,

وی در خصوص عرصه جبهه مقاومت، گفت: مقاومت با مردم زنده است، اگر حاج قاسم‌ها جبهه مقاومت را ریشه زده و اجرا کردند، ارکان اصلی آن مردم هستند، و مقاومت بدون حضور مردم معنا و مفهوم و بردی نخواهد داشت.

,

کارشناس امور بین‌الملل خاطرنشان کرد: نتایج شیرین و افتخارآفرینی که از جبهه مقاومت حاصل می‌شود، دوره آقایی و سربلندی مستضعفان را فراهم کرده، بخاطر حضور وجودی مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه