اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

رژیم صهیونیستی چهره واقعی خود را نمایان کرد/شرکت در راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی مردم فلسطین است

رژیم صهیونیستی چهره واقعی خود را نمایان کرد/شرکت در راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی مردم فلسطین است
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: با توجه به پیش آمدن مسائل مختلفی چون هتک حرمت قدس شریف و همچنین لزوم همراهی و همدلی با جبهه مقاومت، اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت این روز صد چندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در گفتگو با مرآت با اشاره به اهمیت روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: اهمیت روز قدس و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی از سال‌های قبل از انقلاب نیز مطرح بود و که بعد از پیروزی انقلاب، امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس معین کردند که سال به سال مورد استقبال کشورهای مختلف دنیا قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در گفتگو با , مرآت,  با اشاره به اهمیت روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: اهمیت روز قدس و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی از سال‌های قبل از انقلاب نیز مطرح بود و که بعد از پیروزی انقلاب، امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس معین کردند که سال به سال مورد استقبال کشورهای مختلف دنیا قرار می گیرد.,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: امسال نیز با توجه به پیش آمدن مسائل مختلفی چون هتک حرمت قدس شریف و لزوم همراهی و همدلی با برادران و خواهران جبهه مقاومت و بخصوص فلسطین، اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت این روز صد چندان می‌شود.

,

امام جمعه سمنان با اشاره با فراگیر شدن تفکر مقاومت ابراز داشت: با توجه به تحرکاتی که امسال اتفاق افتاد، شرایط به شکلی شد که حتی اکثریت مردم فلسطین که در مناطق اشغالی که صهیونیست‌ها نیز حضور دارند و همچنین سازمان هایی که با رژیم اشغالگر صهیونیستی سازش داشتند، ذیل این سازش برای خود حکومتی تعریف کرده بودند، فهمیدند که تنها راه نجات فلسطین مقاومت است.

,

مطیعی همچنین تصریح کرد: برخی ها که در سال‌های گذشته هیچ تحرک آزادی طلبانه ای نداشتند، هم اکنون در این برهه از زمان به این نتیجه رسیدند که تنها راه نجات فلسطین مقاومت است.

,

وی با بیان لزوم توجه به تحرکات رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: علاوه بر فلسطین باید به مسئله اربیل و تأسیس پایگاه رژیم صهیونیستی در نزدیکی جمهوری اسلامی توجه کرد.

,

مطیعی با بیان اینکه در قضایای اوکراین دست‌های پشت پرده رژیم صهونیستی مشهود است، اظهار کرد: به نظر می‌رسد از آنجا که رژیم صهیونیستی زوال خود را در منطقه‌ای که اشغال کرده بود می‌بیند، مشغول انجام فعالیت و تحرکاتی در سایر نقاط جهان است تا بتوانند از فروپاشی قطعی و قریب الوقوع خود جلوگیری کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن دعوت از هم استانی ها در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس در واقع منجر به کمک به جبهه مقاومت اسلامی است.

,

مطیعی با تاکید براینکه با حضور در راهپیمایی از دور به محور مقاومت کمک کرده و فراتر از مرزهای جغرافیایی به کمک به جبهه مقاومت بپردازید، افزود: قطعا حضور مردم بزرگوار استان و همچنین حرکات آزادی طلبانه و حمایتی که در تمام دنیا انجام گرفته، موجب همدلی و دلگرمی مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/ز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه