اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل آباد خبر داد؛

ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از ۴۴ کیلو مواد مخدر در مسیرهای مواصلاتی خلیل آباد

ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از ۴۴ کیلو مواد مخدر در مسیرهای مواصلاتی خلیل آباد
حسن زاده از ناکامی قاچاقچیان در انتقال مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد خبر داد و گفت: ماموران انتظامی خلیل آباد پس از شناسایی کامیونت مورد نظر، این خودرو را با هماهنگی مقام قضایی متوقف و در بازرسی از آن ۴۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی حسن زاده، فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد، تیمی زبده از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان  خلیل آباد وارد عمل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چند روز تحقیقات گسترده پلیسی، پس از ورود این کامیونت وارد عمل شدند، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پس از شناسایی کامیونت مورد نظر، این خودرو را با هماهنگی مقام قضایی متوقف و در بازرسی از آن ۴۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی خلیل آباد با تاکید بر اینکه این میزان مواد مخدر به شکل ماهرانه ای در داخل بار این کامیونت جاساز شده بود، تصریح کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

,

وی با تاکید بر استمرار مبارزه و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، اذعان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با توزیع کنندگان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد خواهد کرد.

, .,

حسن زاده همچنین ادامه داد: عموم مردم می توانند با اعلام به موقع هر گونه مورد مشکوک در این خصوص به مرکز فوریت های پلیسی 110، پلیس را در این ماموریت مهم یاری رسانند.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه