اخبار داغ

سرپرست فرمانداری خوی:

قدس نماد فلسطین و محور وحدت جهان اسلام است

قدس نماد فلسطین و محور وحدت جهان اسلام است
سرپرست فرمانداری خوی گفت: قدس سمبل و نماد فلسطین و محور وحدت جهان اسلام است که صهیونیست ها با دست اندازی به این شهر، بقاء دولت جعلی شان را منوط به ادامه اشغال و یهودی سازی آن نموده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح الله کاظمی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهارداشت: صهیونیست ها بارها در سخنانشان اعلام می کنند که «اسرائیل بدون قدس و قدس بدون اسرائیل» بی معناست. اما حقیقت این است که قدس شریف در وهله نخست متعلق به جهان اسلام بوده و برای مسلمانان حائز اهمیت مذهبی و استراتژیکی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

کاظی گفت : نباید مسلمانان از اصول و مبادی اعتقادی و دینی خویش پیرامون قدس صرف نظر کنند و آن را دست بسته به صهیونیست ها بسپارند تا هر آنچه می خواهند انجام دهند.

,

وی تاکید کرد : ابتکار بی نظیر امام خمینی (ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به «روز جهانی قدس» دشمنان اسلام و قدس شریف را غافلگیر کرد.

,

سرپرست فرمانداری خوی گفت : امام(ره) با این اقدام راهبردی، به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن فهماند که از این پس نه قدس و فلسطین، که هیچ مظلوم و محرومی در جغرافیای زمین، تنها نیست.

,

کاظمی روز قدس را اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی دانست و افزود : خنثی کردن توطئه غرب و رژیم صهیونیستی و ایجاد نوعی مشارکت عمومی برای فشار به رژیم صهیونیستی اهمیت بیش از پیش روز قدس را نمایان می سازد.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه