اخبار داغ

رئیس کل دادگستری گیلان:

مسئولان برنامه دقیقی برای رفع کم آبی داشته باشند

مسئولان برنامه دقیقی برای رفع کم آبی داشته باشند
رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به خشکسالی و کم آبی که در سال جاری با آن مواجه خواهیم بود اظهار کرد: مسئولان باید برنامه دقیقی برای رفع کم آبی داشته باشند تا کمترین آسیب و خسارت بر کشاورزان وارد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان در نشست کمیته صیانت از اراضی ملی، جنگل ها و مراتع که با موضوع راهکارهای رفع بحران کم آبی مزارع کشاورزی برگزار شد، با اشاره به خشکسالی و کم آبی که در سال جاری با آن مواجه خواهیم بود اظهار کرد: مسئولان باید برنامه دقیقی برای رفع کم آبی داشته باشند تا کمترین آسیب و خسارت بر کشاورزان وارد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,
 
,
وی با بیان اینکه کشاورزی تنها منبع درآمدی حیاتی برای مردم در روستاهای استان محسوب می شود گفت: در گذشته آب بندان ها نقش اساسی در آبیاری مزارع داشتند که متاسفانه امروزه به دلیل عدم لایروبی از کارآیی لازم برخوردار نیستند.
,
 
,
رئیس شورای قضایی گیلان از دادستان های شهرستان ها خواست تا به کمک مدیران متولی شتافته تا هیچ صاحب قدرتی حق اعمال نفوذ در این حوزه را نداشته باشد.
,
 
,
حجت الاسلام خلیلی با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت های موجود باید استفاده شود تصریح کرد: چاه های کشاورزی باید مرمت شده و کشاورزان از هم اکنون به تهیه پمپ جهت کشیدن آب از چاه ها اقدام نمایند.
,
 
,
وی از مسئولان خواست تا وام های کم بهره جهت تهیه موتور و سایر ملزومات مورد نیاز کشاورزی و همچنین جهت بیمه کردن مزارع به آنان اعطا کنند زیرا غالب کشاورزان توان بیمه کردن زمین های خود را ندارند.
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه