اخبار داغ

یکی از اساتید دانشگاه جامعه المصطفی از کشور افغانستان:

جنبش‌های مقاومت توان امید را در فلسطین افزایش داد/ قدس با حمایت مسلمانان پیروز خواهد شد

جنبش‌های مقاومت توان امید را در فلسطین افزایش داد/ قدس با حمایت مسلمانان پیروز خواهد شد
یکی از اساتید دانشگاه جامعه المصطفی از کشور افغانستان با بیان اینکه روز جهانی قدس باعث ایجاد همگرایی بین امت اسلامی شده است، گفت: جنبش‌های مقاومت توان امید و بسیج عمومی را در فلسطین افزایش داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ میزگرد تخصصی روز قدس با محور «قدس محور مقاومت» با حضور علمای اهل سنت و شیعه جهان اسلام در سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد در این مراسم علمای اهل سنت و شیعه به ضرورت دفاع از فلسطین به عنوان قبله اول مسلمان تا آزادی نهایی تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

, ,

, ,

* صهیونیست یک بار با معامله قرن و یک روز با تطمیع در حال توطئه علیه مسلمانان است

, * صهیونیست یک بار با معامله قرن و یک روز با تطمیع در حال توطئه علیه مسلمانان است,

یکی از اساتید دانشگاه جامعه المصطفی از کشور ساحل عاج با تشریح اینکه چرا حمایت از قدس و فلسطین و حذف رژیم غاصب صهیونیستی گفت: تجربه اثبات کرده که صهیونیست هیچ وقت منطق نداشته و ندارد و همواره به دنبال زورگویی بوده است، آنها انبیاء را می کشتند آنها اگر منطق داشتند این کارها را انجام نمی دادند.

,

هاشم کناتی افزود: یهود یک بار با معامله قرن و یک روز با تطمیع در حال توطئه علیه مسلمانان است پس چطور می توان با این افراد مذاکره کرد.

,

وی با اشاره به اینکه صهیونیست فقط منطق ظلم را می پذیرد، گفت: باید از موضع قدرت با آنها برخورد کرد و مسلمانان باید از فلسطین دفاع کنند تا قدرت مسلمانان تقویت نشود فلسطین آزاد نخواهد شد.

,

, ,

 

,

* حمایت از فلسطین و مظلومان جهان جزو آرمان انقلاب اسلامی است

, * حمایت از فلسطین و مظلومان جهان جزو آرمان انقلاب اسلامی است,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: برای انقلاب اسلامی که با شعار توحید و انسانیت پا به عرصه وجود گذاشت مسئله حمایت از فلسطین و مظلومان جهان یک آرمان و ارزش است.

,

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در میزگرد تخصصی قدس محور مقاومت؛  با اشاره به اینکه نامگذاری روز قدس توسط امام راحل اوج عقلانیت، درایت و اوج نگاه جهانی و انسانی ایران به مسائل پیرامونی خود است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی نگاه حزبی، تعصبی و صرفاً وطن پرستی ندارد، انقلاب اسلامی برای همه بشریت و مکاتب توحیدی است.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ظلم‌ستیزی را در همه دنیا احیا و مطالبه می‌کند، ابراز کرد: با همت مردم و درایت امامین انقلاب می‌بینیم خط مبارزه با ظلم و پرچم کشورهای استکباری در درون همان کشورها امتداد یافته‌ است.

,

گرزین تاکید بزرگداشت روز قدس به‌عنوان قبله اول مسلمین را بااهمیت خواند و گفت: قدس یکی از مقدس‌ترین اماکن برای جهان بشریت است که تا حد نزول پیامبران متعددی از بنی‌اسرائیل و اسلام بود و یک نقطه کانونی محسوب می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه دست گذاشتن دشمن برای اضمحلال قدس باید توسط اندیشمندان بررسی شود، افزود: یقیناً یکی از ریشه‌های این اتفاق را می‌توان از بین بردن روحیه توحیدی و خداگرایی در دنیا اعلام کرد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه کانون توحید در عالم همین منطقه  قدس است، ادامه داد: حضور انبیا در طول قرون متمادی و دست گذاشتن دشمن برای از بین بردن این نقطه کانونی نشان می‌دهد یک طراحی بزرگ و آرمانی و تمدنی شکل گرفته و تقابل جبهه حق و باطل را ایجاد کرده ‌است.

,

گرزین با بیان اینکه این نقطه پایان خط تقابل نخواهد بود و نقطه اوج آن فلسطین است، گفت: این نشست‌ها موجب تضعیف جبهه باطل و تقویت جبهه حق می‌شود.

,

وی با بیان اینکه چهره‌های مقاومت در جهان اسلام پرچم آزادی، استقلال‌خواهی و ظلم‌ستیزی را به دوش می‌کشند، ابراز کرد: با اتحاد مردم ان‌شاءالله بزودی شاهد از بین رفتن ظلم جهانی در قرن حاضر باشیم.

,

, ,

 

,

باید با جهاد تبیین حقیقت قدس را نشان داد

, باید با جهاد تبیین حقیقت قدس را نشان داد,

امام جمعه اهل سنت آق قلا در این میزگرد تخصصی با بیان اینکه ایستادگی در برابر ظلم یک تاکید قرآنی است، گفت: باید با جهاد تبیین حقیقت قدس را نشان داد.

,

آخوند عبدالرزاق رهبر با اشاره به اینکه ایستادگی در مقابل استکبار جهانی تا حذف آن باید ادامه داشته باشد، افزود: این حداقل کاری است که مسلمانان باید انجام دهند.

,

وی با تمجید از تدابیر رهبری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ابراز کرد: همان طوری که امام خمینی (ره) دفاع از مردم فلسطین را واجب می دانست مقام معظم رهبری نیز با حمایت از همان اصول در این مسیر حرکت می کند و این مهم را یک فریضه و اصول جداناپذیر انقلاب اسلامی می دانند.

,

امام جمعه اهل سنت آق قلا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر حمایت از قدس و مردم فلسطین همواره احساس وظیفه می‌کنند، گفت: ولی امر مسلمین جهان همواره در برابر طغیان های کفار ایستادگی می‌کنند.

,

آخوند رهبر با اشاره به اینکه شیعه و سنی نسبت به آرمان های فلسطین متعهد است و یک دیدگاه را دارد، بیان کرد: باید با جهاد تبیین حقیقت قدس را نشان داد.

,

, ,

 

,

بیارجمندی: جهاد در راه خدا را با قدرت ادامه دهیم

, بیارجمندی: جهاد در راه خدا را با قدرت ادامه دهیم,

رئیس دانشگاه مذاهب استان گلستان گفت: در عرصه جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند ما نیز باید حرکت مان ترکیبی و مشارکت چندوجهی باشد چراکه روش دشمن نیز به همین گونه است.

,

حسن بیارجمندی با تاکید بر اینکه قدس، فلسطین و مقاومت مسائل مهم انقلاب اسلامی است، افزود: این سه مولفه منظومه تبیینی ما را تشکیل می دهند که باید از زوایا و جهات مختلف بررسی شود و اگر فاقد منظومه تبیینی باشیم حق مطلب به درستی ادا نخواهد شد.

,

وی با برشمردن ویژگی های انقلاب اسلامی بیان کرد: مسئله فلسطین، قدس و مقاومت جایگاه ویژه ای در مکتب انقلاب اسلامی دارند.

,

دانشگاه مذاهب استان گلستان تاکید کرد: رسالت مکتبی ما این است که جهاد در راه خدا را با قدرت ادامه دهیم و ساخت جامعه اسلامی به عنوان جامعه نمونه و اسوه همان الگویی است که در بیانیه گام دوم انقلاب به ان پرداخته شد.

,

, ,

 

,

ثواب شرکت در راهپیمایی قدس کمتر از اعمال شب قدر نیست

, ثواب شرکت در راهپیمایی قدس کمتر از اعمال شب قدر نیست,

امام جمعه موقت بندرگز و نوکنده با بیان اینکه ثواب شرکت در راهپیمایی قدس کمتر از اعمال شب قدر نیست، گفت: فردا همه ما در میدان کارزار دفاع از فلسطین برای رویارویی با دشمن حضور می‌یابیم تا قدس شریف از زیر چکمه دشمنان بشریت و رژیم جعلی صهیونیست آزاد شود.

,

حجت الاسلام سیدتقی سادات مزنگی با اشاره به اینکه قدس محور اتحاد امت مسلمان است، گفت: قرآن در سوره نحل آیه 36 به همه مسلمانان پیام می‌دهد که خدا را بندگی کنید و در مقابل طاغوت بایستید، امروز بزرگ‌ترین طاغوت، رژیم صهیونیستی و جعلی اسرائیل است و امت اسلام طبق این آیه کریمه باید در مقابل طاغوت بایستد.

,

وی ادامه داد: در سوره فتح آیه 10 از مسلمانان خواسته شده که با خداوند تبارک بیعت کنند روز قدس روز بیعت مسلمانان با خدا و پیشوایان مسلمین است، روز قدس امر جامعی است که در قرآن سوره‌ی نور آیه‌ی 62 به آن اشاره کرده ‌است.

,

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حمایت از مظلومان وظیفه مسلمانان است؛ گفت: اگر کسی شب را به صبح آورد و در فکر مسلمان نباشد مسلمان کامل از نظر پیامبر نیست.

,

سادات مزنگی بیان کرد: امروز مسلمانان فلسطین از همه مسلمانان عالم طلب یاری می‌کنند و اگر در مقابل استکبار جهانی مبارزه می‌کنند دلگرمی آن‌ها به این است که امت اسلام در روز جهانی قدس به پشتیبانی ملت فلسطین به پا می‌خیزند.

,

وی با اشاره به هوشمندی امام راحل در نامگذاری روز قدس گفت: امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را به‌عنوان روز قدس نام‌گذاری کردند و جهان اسلام یکپارچه شیعه و سنی وارد میدان می‌شوند و در راه‌پیمایی روز قدس شرکت می‌کنند.

,

امام جمعه موقت بندرگز و نوکنده با بیان اینکه جهان امروز روی تبلیغات تمرکز دارد، گفت: جمعیت 80 میلیونی ایران پشتیبان مردم فلسطین هستند این‌ها در مقاومت و شجاعت مردم فلسطین تاثیر دارد.

,

سادات مزنگی افزود: امروز کمک به مردم فلسطین و نیروهای مقاومت با راه‌پیمایی ما رقم می‌خورد دشمن سعی می‌کند این مسئله را در پسا کرونا کم‌رنگ جلوه دهد اما ملت ایران هوشیار بوده و پشتیبان مردم فلسطین است.

,

وی با بیان اینکه امروز خط مقدم مسلمانان در مقابل استکبار جهانی مسئله قدس و فلسطین است، ادامه داد: رژیم جعلی اسرائیل می‌خواست از نیل تا فرات و تا خاورمیانه را تحت سیطره خود بگیرد اما مقاومت مردم لبنان سوریه و منطقه کاری کرد که دور خودش دیوار کشیده و محصور شود یعنی مسلمانان پیروز شدند و عقیده دشمن نقش بر آب شده‌است.

,

امام جمعه موقت بندرگز و نوکنده ابراز کرد: مردم در راه‌پیمایی روز قدس برای اسلام و دفاع از مظلومین شرکت می‌کنند شرکت در راه‌پیمایی روز قدس ثواب و اجر آن کمتر از اعمال شب قدر نیست فردا همه ما در میدان کارزار دفاع از فلسطین برای رویارویی با دشمن حضور می‌یابیم تا قدس شریف از زیر چکمه دشمنان بشریت و رژیم جعلی صهیونیست آزاد شود.

,

, ,

 

,

* مقاومت مهمترین مولفه پیروزی است

, * مقاومت مهمترین مولفه پیروزی است,

یکی از اساتید دانشگاه جامعه المصطفی از کشور افغانستان در این میزگرد تخصصی با بیان اینکه روز جهانی قدس باعث ایجاد همگرایی بین امت اسلامی شده است، گفت: جنبش‌های مقاومت توان امید و بسیج عمومی را در فلسطین افزایش داد.

,

هدایت حسین محصلی بر لزوم توسعه و گسترش محور مقاومت تاکید کرد و افزود: با اعلام روز جهانی قدس توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی می بینیم که محور مقاومت از فلسطین فراتر رفت و کشورهای پیرامونی را نیز فرا گرفت.

,

وی مقاومت را مهمترین مولفه پیروزی خواند و ابراز کرد: مهمترین خشمی که رژیم صهیونیستی از نظام اسلامی دارد بحث مقاومت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه