اخبار داغ

در آستانه روز قدس مطرح شد؛

پیش بینی نابودی اسراییل در کمتر از 25 سال/ مدعیان حقوق بشر به مسأله فلسطین و یمن نگاه منصفانه ندارند

پیش بینی نابودی اسراییل در کمتر از 25 سال/ مدعیان حقوق بشر به مسأله فلسطین و یمن نگاه منصفانه ندارند
حجت الاسلام اختری گفت: تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های کارشناسانی که از رژیم اشتغالگر قدس حمایت می‌کنند این است حتی زودتر از ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است و لذا حضور و مشارکت در مراسم روز قدس ضرورت مضاعفی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از گلستان ما؛ روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است و لذا حضور و مشارکت در مراسم روز قدس ضرورت مضاعفی دارد, گلستان ما,

مهم‌ترین و بارز‌ترین و اساسی‌ترین ریشه بحران منطقه مسأله فلسطین و جنگ مداوم رژیم جعلی اسرائیل با مردم فلسطین است و تقریباً به کشور‌های منطقه ثابت شده که این غده سرطانی امنیت منطقه را به خطر انداخته است.

,

با وجود حمایت این رژیم جعلی از گروه‌های تکفیری و جنایات بی‌شمار به مردم مظلوم فلسطین در طی ۷۰ سال گذشته اما سؤالات بی‌شماری در جوامع بین‌المللی از خونسردی و بی‌تفاوتی نسبت به مسأله فلسطین از سوی مدعیان دروغین حقوق بشر مطرح است و برای رسیدن به این سؤالات به سراغ حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدحسن اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین رفتیم تا با وی در این زمینه گفتگو کنیم و ببنیم انقلاب اسلامی مردم فلسطین چه زمانی به پیروزی خواهد رسید.

,

اهمیت روز قدس و حضور گسترده مردم در این روز چیست؟

, اهمیت روز قدس و حضور گسترده مردم در این روز چیست؟,

حجت الاسلام اختری؛ روز قدس خاطره بسیار با ارزشمند و بزرگ و با عظمت امام (ره) است، امسال شرایط بهتری برای برگزاری مراسم روز قدس فراهم شده و لازم است که مردم ما از هر نقطه‌ای از کشور که می‌توانند به شکوه و عظمت این روز بپردازند.

,

برگزاری روز قدس برای دیگر کشور‌ها نیز سفارش شده و انتظار داریم که حامیان فلسطین در روز جهانی قدس به خیابان‌ها بیایند و با فریاد‌های خود این جنایات و هتک حرمت‌هایی رژیم قدس علیه مردم فلسطین و قبله نخست مسلمانان را محکوم کنند و با اجتماع خود به فلسطینیان دلگرمی دهند و از آن‌ها حمایت و پشتیبانی کنند و با حضور خود پشتیبانی از مسأله فلسطین و مردم فلسطین رااعلام بدارند.

,

این اجتماعات باعث می‌شود که سازمان‌های بین‌المللی، حقوقی و امپرئالیسم جهانی بدانند که در برابر مسأله فلسطین مقصر هستند و به وظایف خود در قبال این مردم مظلوم عمل نکردند و مردم باید در اجتماعات قدس این مسأله را مطلبه‌گری کنند تا این سازمان‌ها به وظیفه خود عمل کنند و در برابر جنایات اسرائیل سکوت نکنند.

,

در شرایط فعلی همانطور که روز‌های گذشته مقام معظم رهبری در بیانات خود اشاره کردند باید مردم در شرایط جدید و خاصی که در فلسطین وجود داردمستحکمتر در صحنه حاضر شوند و در اجتماعات حضور پیدا کنند.

,

مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته عنوان کردند که رژیم اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید چه عواملی باعث گسست و زوال این کشور می‌شود؟

, مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته عنوان کردند که رژیم اسرائیل , ۲۵ سال آینده را نخواهد دید چه عواملی باعث گسست و زوال این کشور می‌شود؟,

حجت الاسلام اختری؛ تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های کارشناسانی که از رژیم اشتغالگر قدس حمایت می‌کنند این است که این وعده الهی در حال شکلگیری است و حتی زودتر از ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود می‌رسد.
حتی‌یهودی‌های تندرو و جنایت کاری که رذیلانه در مسجد الاقصی هتک حرمت می‌کنند می‌گویند این رژیم آخرین تلاش‌های مذبوحانه را انجام می‌دهد، امروز بسیاری از تحلیل گران معتقد هستند که اسرائیل در حال از بین رفتن و در حال سقوط است.

,
,

در داخل فلسطین همه فلسطینیان متحد شدند و در گذشته این چنین اتحادی در داخل فلسطین و جای دیگر نبود و حتی فلسطینی‌های سرزمین‌های دیگر به میدان آمدند و امکانات خوبی نیز در اختیار دارند تا به رژیم صهیونیستی آسیب بزنند و روز به روز نیز این امکانات بهتر نیز می‌شود.

,

مسئولان رژیم اشتغالگر قدس می‌گویند باید از خانه‌های خود حفاظت کنیم و چنان ترس و وحشت و رعب آن‌ها را در بر گرفته که در حال فرار کردن هستند و مهاجرت معکوس از رژیم اشتغالگر قدس شکل گرفته و برخی از آن‌ها در حال مهاجرت هستند و سران رژیم قدس در حال بررسی هستند که بتوانند سرزمین دیگری پیدا کنند و به آنجا کوچ کنند و این مسأله نشان می‌دهد که اسرائیل به سوی فروپاشی می‌رود.

,

دوگانگی رفتار از سوی مدعیان حقوق بشر در خصوص مسأله فلسطین و ظلم بی‌اندازه رژیم صهیونیستی و حمله روسیه به اوکراین شاهد هستیم، این دوگانگی رفتار چگونه تعبیر می‌کنید؟

, دوگانگی رفتار از سوی مدعیان حقوق بشر در خصوص مسأله فلسطین و ظلم بی‌اندازه رژیم صهیونیستی و حمله روسیه به اوکراین شاهد هستیم، این دوگانگی رفتار چگونه تعبیر می‌کنید؟,

حجت الاسلام اختری؛ دوگانگی تعبیری ندارد این جنایتکاران طرفدار حقوق بشر نیستند و این‌ها دروغ می‌گویند و سازمان حقوق بشر و طرفداران آن به دنبال دموکراسی نیستند و این‌ها دموکراسی می‌خواهند که به نفع سلطه آمریکا تمام شود و حقوق بشری می‌خواهند که طرفدار امپرالیسم جهانی باشد.

,

مردم زیادی در یمن کشته می‌شوند و بچه‌های زیادی به خاطر بیماری‌های سخت به دام مرگ افتادند ولی سازمان حقوق بشر هیچ کدام حتی ککشان هم نگزید اما در قضیه اوکراین روی دیگر سکه را شاهد هستیم و این بسیار مهم است که برای کسانی که ناآگاه هستند و خود را به غفلت و نا آگاهی می‌زنند این مسائل بازگو شود، آن‌هایی که غرب را قبله خود می‌دانند و سنگ آن‌ها را به سینه می‌زنند این مسائل را بفهمند که غربی‌ها چه خویی دارند.

,

رسانه‌ها می‌توانند این مسائل را تبیین کنند تا جوانانی از نخبگان و دانشگاهیان اگر فریب خوردند به این فکر کنند که این امپرالیسم جهانی آمریکا، انگلیس و فرانسه اگر به اندازه جویی غیرت داشتند که از انسان و انسانیت دفاع کنند اینگونه با مسأله فلسطین برخورد نمی‌کردند.

,

ما با جنگ مخالفیم و اصلاً موافق نیستیم که مردم به جنگ بروند و در جنگ کشته شوند و این انگلیسی‌ها بودند که زمینه حمله روس‌ها را به اوکراین فراهم کردند و با گفتگو‌هایی سیاسی‌امیدواریم این مسأله به پایان برسد ولی غرب گرایان که دچار اوهام هستند به هوش بیایند و همین الان در فلسطین خانه‌های مردم فلسطین با خاک یکسان می‌شود و اسرائیل جنایت کار زمین‌های کشاورزی و خانه‌های مردم را غصب می‌کنند و همین امروز اجتماعات در مسجد الاقصی وجود دارد نشان می‌دهد که هتک حرمت نسبت به قبله نخست مسلمانان انجام می‌دهند.

,

این‌ها نسبت به فلسطین چیزی نمی‌گویند و نمی‌خواهند اسرائیل را به عنوان جنایت کار جنگی معرفی کنند و آن‌ها را به محاکمه بکشانند و حاضر نیستند که به آن‌ها حمله کنند و اسرائیل و آل سعود مردم را به خاک خون می‌کشانند ولی صدایی از مدعیان حقوق بشر بلند نمی‌شود و باید غرب گرا بدانند که این‌ها دو نگاه به مسائل جنایات دارند و نگاه منصفانه به ماجرای یمن و فلسطین ندارند.

,

در یمن گروه‌های تکفیری مردم را به خاک خون می‌کشانند و این‌ها حاضر نیستند که حرفی بزنند و سردار سلیمانی که در برابر این جنایات‌ایستاد و گروه‌های تکفیری را از سوریه و عراق بیرون راند حاضر نیستند تحمل کنند و لذا سردار سلیمانی را به شهادت رساندند و نمی‌خواستند این نیرو‌های فداکار در برابر این تروریست ها‌ایستادگی کند و تروریست‌ها را به خدمت خود می‌آورند و از حکومت‌های جبار و جنایت کار حمایت می‌کنند و مردم باید بفهمند و اساتید و دانشجویان ما که هنوز بیدار نشدند که رژیم‌های جنایت کار آمریکا، انگلیس و فرانسه به دروغ حقوق بشر را به مردم القاء می‌کنند و باید این را بدانیم و مردم ما باید از این فلسطینی‌ها حمایت کنند.

,

چه سخنی با مردم استان گلستان که به نگارستان ایران معروف است در آستانه روز قدس دارید؟
به همه برادران و خواهران و به همه طوایف و همه قبائل و علما و‌اندیشمندان و علمای شیعه و سنی و همه برادران ما که به وحدت و یکپارچگی با آن‌ها گفتگو کردیم و مسأله فلسطین و روز قدس مسأله وحدت بخش امت اسلامی است و مسأله فلسطین را مسأله خود می‌دانیم و این نه به مسأله قوم بلوچ و ترکمن منوط نمی‌شود و همه مردم قبله نخست آن‌ها مسجد الاقصی است و همه به فرمان خدای متعال احترام می‌گذاریم و باید از مظلومان حمایت کنیم و در برابر متجاوزات صهوینستی که مورد حمایت برخی از کشور‌های غربی منطقه هستند‌ایستادگی کنیم و آمدن به خیابان‌ها و شرکت کردند در مراسم‌ها یکی از نشانه‌های اسلامی برای همه مسلمانان است و‌امیدواریم که همه با حضور گسترده خود آن فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به دنیا برسانند و با فریاد‌های بلند خود مشت محکمی به صهیونیست‌ها و عرب‌های مرتجع و حامی صهیونیست بزنند وحمایت خو د را از مردم فلسطین اعلام کنند.

, چه سخنی با مردم استان گلستان که به نگارستان ایران معروف است در آستانه روز قدس دارید؟,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه