اخبار داغ

لیگ برتر بسکتبال| رای کمیته انضباطی بازی دوم فینال صادر شد

لیگ برتر بسکتبال| رای کمیته انضباطی بازی دوم فینال صادر شد
رای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص تخلفات بازی دوم فینال لیگ برتر بسکتبال بین دو تیم شهرداری گرگان و ذوب آهن صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، رای بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص تخلفات بازی دوم فینال لیگ برتر بسکتبال بین دو تیم شهرداری گرگان و ذوب آهن به شرح زیر است:

شهرداری گرگان
۱-با عنایت به تخلف از ناحیه تماساچیان تیم شهرداری گرگان مبنی بر تشویق نامتعارف، تیم مذکور را به ۵۰۰ میلیون ریال جریمه تعلیقی که مدت تعلیق تا پایان مسابقات لیگ برتر ۱۴۰۰-۱۴۰۱ می باشد و همچنین تعداد تماشاگران تیم مذکور به تعداد ۱۵۰ نفر کاهش یافت.

۲- اودراس محکوم به مبلغ ۵۰۰ دلار جریمه نقدی در وجه فدراسیون و یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند ۳ ماده ۸ آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی) که طول دوران تعلیق به مدت ۳ ماه می باشد.

۳-ضمنا از مصطفی نودهی سرپرست تیم شهرداری گرگان به منظور همکاری تشکر و قدردانی به عمل آمد.

تیم ذوب آهن

۱- محمدرضا اکبری محکوم به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در وجه فدراسیون و یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند ۳ ماده ۸ آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی) که طول دوران تعلیق به مدت ۳ ماه می باشد.

۲-یک جلسه محرومیت تعلیقی ارسلان کاظمی از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند ۳ ماده ۸ آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی) که طول دوران تعلیق به مدت ۳ ماه می باشد.

۳- یک جلسه محرومیت قطعی علی مهدوی از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند ۵ ماده ۸ آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی)

۴- ضمنا از حامد سهراب نژاد به منظور همکاری تشکر و قدردانی به عمل آمد.

این رای مطابق با ماده (۹) آیین نامه انطباطی قابل تجدیدنظرخواهی می باشد. معترض می تواند درخواست تجدید نظر خواهی خود را حداکثر ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ رای، به دبیر خانه فدراسیون تسلیم و سررسید دریافت نماید. در صورت عدم اعتراض، مفاد این رای از تاریخ انقضای مهلت مذکور قطعی و لازم الاجرا خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه