اخبار داغ

با مشارکت آحاد مردم روزه‌دار؛

راهپیمایی روز قدس در شهرهای کردستان آغاز شد+تصویر

راهپیمایی روز قدس در شهرهای کردستان آغاز شد+تصویر
راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در تمام شهرهای کردستان با شور و صلابت همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور از ساعت 10 صبح امروز جمعه (9 اردیبهشت ماه) در سطح شهرها و بخش‌های استان کردستان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

مردم روزه‌دار و ولایتمدار استان کردستان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب تجدید بیعت کرده و ندای حق‌ خواهی و  دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را سر دهند.

,

این مراسم باشکوه در شهر سنندج، مرکز استان کردستان از میدان آزادی آغاز شد و راهپیمایان با عبور از خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی (ره) در سه راه حبیبی تجمع می کنند.

,

حضور پرشور پیر و جوان  ، زن و مرد  از همه  گروههای مردمی شامل  دانشگاهیان  ، حوزویان ، اصناف ، کارمندان ، نیروهای نظامی و انتظامی خانواده معظم شهدا، ایثارگران ، جانبازان و معلولان ، هنرمندان ، ورزشکاران  همه و همه  از  آغاز راهپیمایی مشهود است  همه آمده اند تا  فریاد آزادی خواهان و حمایت از مظلومان جهان را سر دهند.

,

کودکان نیز که پرچم های ایران را در دست دارند در این راهپیمایی حضور یافته اند تا به دشمن اعلام کنند ما همان  غیور مردان و غیور زنان فردای ایران هستیم که با مشتهای کوچک اما دلی بزرگ برای دفاع از آرمانهای اسلامی  و ملت مظلوم فلسطین  از اکنون در صحنه آماده ایم.

,

راهپیمایی ضد صهیونیستی یوم الله قدس در استان کردستان پس از طی مسیرهای مشخص شده با قرائت قطعنامه ای به پایان می رسد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه