اخبار داغ

مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان:

جبهه مقاومت گریبان نظام سلطه را گرفته است/ رژیم جعلی صهیونیستی در نهایت سستی است

جبهه مقاومت گریبان نظام سلطه را گرفته است/ رژیم جعلی صهیونیستی در نهایت سستی است
مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان با اشاره به اینکه پیروزی نتیجه مقاومت در برابر نظام سلطه است، گفت: امروز جبهه مقاومت گریبان نظام سلطه را گرفته و رژیم جعلی صهیونیستی در نهایت سستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدمحسن طاهری امروز با گرامیداشت روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: روز قدس برای مسلمانان اهمیت زیادی دارد، همه مسلمانان جهان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی ایستاده اند تا حذف این غده سرطانی این حرکت و جریان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک فریضه دینی دانست و افزود: ثواب این حضور دینی و غیرتمندانه مردم در راهپیمایی در کارنامه نیک آنها به عنوان یک ثواب درج می شود.

,

مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان ادامه داد: یکی از عواملی که موجب قبولی عبادات می شود شرکت در راهپیمایی روز قدس است، حضور بابصیرت مردم نقشه های دشمن را برملا می کند.

,

طاهری با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم یکی از مولفه های انقلاب اسلامی است، گفت: باید همواره دشمن ظالم و یاور مظلومان باشیم، ما به عنوان یک وظیفه انسانی و اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان وظیفه داریم که در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

,

وی بیان کرد: دو سال کرونایی باعث شد تا آن گونه که باید مراسم گرامیداشت روز قدس برگزار نشود، امسال در سراسر کشور حضور دشمن شکن مردم انقلابی را در صحنه شاهد خواهیم بود که مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.

,

مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان با بیان اینکه مسئله فلسطین و قدس از ابعاد مختلف برای ما اهمیت دارد، ابراز کرد: مسجدالاقصی قبله اول مسلمین و بافضیلت ترین مسجد اسلام است این مکان محل عبادت انبیای الهی بوده و اکنون که در اختیار مشرکین، کفار و دشمنان اسلام قرار گرفته، هیچ مسلمانی سکوت را جایز نمی داند.

,

طاهری با تاکید بر اینکه ملت های آزادی خواه و مسلمان دشمن رژیم جعلی اسرائیل هستند، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی و دولت های استعماری دچار ترس و زور بیگانه هستند.

,

وی با اشاره به اینکه نابودی اسرائیل نزدیک است، افزود: امروز به برکت جبهه مقاومت و سپاه قدس شاهدیم که رژیم صهیونیستی در نهایت ضعف و سستی قرار گرفته است و طولی نخواهد کشید که این رژیم غاصب متلاشی شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه