اخبار داغ

همزمان با روز قدس؛

خروش مردم استان سمنان در حمایت از قدس/طنین صدای مرگ بر اسرائیل در سمنان

خروش مردم استان سمنان در حمایت از قدس/طنین صدای مرگ بر اسرائیل در سمنان
راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور و باشکوه مردم در تمامی شهرها و روستاهای استان سمنان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری همزمان با سراسر کشور برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در حمایت از مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور و باشکوه مردم در تمامی شهرها و روستاهای استان سمنان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری همزمان با سراسر کشور برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در حمایت از مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

, ,

امسال به توفیق الهی شاهد حضور پرشور و شاداب مردمی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس هستیم تا بار دیگر با فروکش کردن ویروس منحوس کرونا و کاهش شدت بیماری ، پس از دوسال اجرای راهپیمایی خودوریی موتوری دگر بار حضور با شکوه مردم روزه دار را شاهد باشیم.

,

, ,

و البته مردم متدین و دینمدار دیار قومس همیشه در صحنه حاضر هستند و بار دیگر در لبیک به ندای حقیقت مدارانه امام راحل و مقام معظم رهبری به میدان آمدند تا بصیرت و بیداری خود را به رخ جهانیان کشانند.

,

کویر نشینان به رسم همیشگی وفاداری و اتحاد وهمدلی در این راهپیمایی با در دست داشتن در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته هایی با شعارهای “مرگ بر ‏آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آل سعود” و ” فلسطین آزاد باید گردد” انزجار خود از ایادی استکبار ‏را اعلام می کنند‎.

,

, ,

در بخش‌های مختلف مسیر راهپیمایی، سرود «سلام فرمانده» توسط گروه‌های سرود مختلف نوجوان به ویژه دهه نودی‌ها اجرا می‌شود. پخش سرودهای حماسی از بلندگوها شعف بی نظیری در گروه‌های مختلف مردم که از سراسر شهر و حتی استان سمنان آمده‌اند، ایجاد کرده است. بازار سلفی و عکس‌های یادگاری نیز اینجا داغ است.

,

پس از قرائت بیانیه استکبار ستیزی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین وسخنرانی روز قدس توسط رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا  مردم انقلابی سمنان در صف های به هم فشرده نماز جماعت جمعه را اقامه کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه