اخبار داغ

کارشناسان سیاسی مطرح کردند؛

شمارش معکوس فروپاشی اسرائیل آغاز شده/نفس های رژیم کودک کش به شماره افتاده است

شمارش معکوس فروپاشی اسرائیل آغاز شده/نفس های رژیم کودک کش به شماره افتاده است
فروپاشی رژیم غاصب اسرائیل مسئله ای نیست که در حد شعار باشد بلکه امروز بخ برکت ابتکار عمل امام راحل در نامگذاری روز قدس شاهد بروز زمینه های اضمحلال این رژیم غاصب هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، فروپاشی رژیم غاصب اسرائیل مسئله ای نیست که در حد شعار باشد، بلکه بنا به گفته بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران سیاسی , و بینش عمیق معظم له زنگ آغاز فروپاشی درونی نظام صهیونیستی آغاز شده  و ابتکار امام راحل به جهت نام گذاری روز قدس و هوشیاری افکار عمومی نسبت به مسئله فلسطین زمینه ی اضمحلال این رژیم کودک کش را فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

و حال در در آستانه روز جهانی قدس در نظر داریم با بهره مندی از نظرات کارشناسی شخصیت ها و تحلیلگران سیاسی به تبیین هر چه بهتر یکی از مهمترین ابتکارهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و زمینه های فروپاشی اسرائیل بپردازیم، مساله ای که اهمیت آن هر ساله بیش از پیش ادراک می‌ شود.

,

به برکت روز قدس اتحاد بین گروههای فلسطینی را شاهد هستیم

, به برکت روز قدس اتحاد بین گروههای فلسطینی را شاهد هستیم, به برکت روز قدس اتحاد بین گروههای فلسطینی را شاهد هستیم,

جعفر قناد باشی؛ کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار مرآت در تبیین اقدام امام راحل در نامگذاری روز قدس عنوان کرد: روز جهانی قدس توانست افکار عمومی جهان را به سمت ملت مظلوم فلسطین تهییج کند و موجب ایجاد انگیزه برای گروههای مقاومت فلسطینی شود که در جهان تنها نیستند و حامی و پشتیبان دارند.

,

این کارشناس سیاسی در ادامه اذعان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افسانه ای شکست ناپذیر برای ارتش اسرائیل تصور می شد که نفوذ تفکرات مقاومت و ایدئولوژی اسلامی  نشات گرفته از انقلاب اسلامی و امام راحل به عنوان دو رکن اساسی سبب شد موج تحرکات ضد اشغالگری در بین گروهای فلسطینی ایجاد شود.

,

قناد باشی سناریوی فروپاشی اسرائیل را موضوعی در مرحله عملیاتی و نه در حد شعار دانست و بیان کرد: امروز شاهد هستیم گروهای فلسطینی در غزه و کرانه باختری با یکدیگر متحد شده اند و از سوی دیگر اسرائیل در جنگ های ۲۰ سال اخیر خود شکست های سهمگینی را متحمل شده و زمزمه های اختلافات داخلی در بین انها به گوش می رسد و قطعا مجموعه ای این عوامل نشان دهنده آغاز فروپاشی اسرائیل خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه تمام مسلمین در سراسر جهان خواستار فروپاشی اسرائیل هستند، افزود: بیت المقدس نخستین قبله مسلمانان جهان بوده و اهانت به ان و یهودی سازی اطراف آن موجب نفرت و موج خشونت کشورهای اسلامی شده است و از سوی دیگر آزادی خواهان جهان همواره اشغال طولانی مدت رژیم صهونیستی و ادامه روند شهرک سازی را موضوعی منزجر کننده دانسته واز این رو با اسرائیل مبارزه می کنند.

,

راهپیمایی روز قدس در قلب اروپا نشان از جهانی شدن روز قدس است

, راهپیمایی روز قدس در قلب اروپا نشان از جهانی شدن روز قدس است, راهپیمایی روز قدس در قلب اروپا نشان از جهانی شدن روز قدس است,

سید محمد حسن موسویان  کارشناس و تحلیلگر سیاسی نیز در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن اشاره به ابتکار عمل امام راحل به جهت  هوشیار کردن افکار عمومی جهان نسبت به مسئله فلسطین اظهار کرد: نام گذاری روز قدس موجب شد محورهای مقاومت جانی دوباره بگیرند و تحت لقای این آرمان جهانی جریانات استکبار ستیز با یکدیگر متحد شوند.

,

این کارشناس سیاسی در ادامه اذعان کرد: در یک بازه زمانی تنها در خیابان های ایران  راهپیمایی روز قدس برگزار می شد، اما امروز به برکت نظام مقدس اسلامی ایران و گسترش تفکرات و ایدئولوژی اسلامی در جهان شاهد هستیم حتی در قلب اروپا و آمریکا نیز مردم دنیا انزجار خود را از این رژیم کودک کش به نمایش می گذارند.

,

وی با بیان اینکه دستاوردهای روز قدس بی شمار است ، ابراز کرد: از مهمترین دستاوردهای این روز جهانی فراموش نشدن مسئله فلسطین و در کنار آن جلوگیری از توسعه طلبی اسرائیلی ها است که شعار انها در  کشور گشایی از نیل تا فرات را خنثی کرده است.

,

موسویان تبدیل شدن محور مقاومت به جریانی اثر گذار در دنیا را از دیگر آثار و برکات این روز مقدس دانست و افزود: اتحاد جریان های مقاومت فلسطینی با یکدیگر و جلوگیری از توسعه طلبی اسرائیل ها به دنیا نشان داد که استکبار و صهیونیست شکست پذیر خواهد شد اگر مردم دنیا با یکدیگر اتحاد و همبستگی داشته باشند.

,

وی در نهایت گام نهادن در مسیر راهپیمایی را قدم به قدم نزدیک شدن به نابودی اسرائیل دانست و افزود: هیمنه شکست ناپذیری اسرائیل فروریخته و اکنون ارتش آن به رتبه ۱۷ تنزل یافته و امیدوار هستیم ظرف چند سال آینده شاهد حذف نام اسرائیل از نقشه جهان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه