اخبار داغ

محقق مدیر ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد:

فرهنگ ترافیک از کودکی باید نهادینه شود

فرهنگ ترافیک از کودکی باید نهادینه شود
مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: در راستای نهادینه شدن فرهنگ ترافیک دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان و مهدهای کودک در پارک ترافیک شهرداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ پیمان محقق مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: در راستای نهادینه شدن فرهنگ ترافیک دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان و مهدهای کودک در پارک ترافیک شهرداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

پیمان محقق اظهارداشت: ارتقای فرهنگ ترافیک در میان شهروندان به ویژه کودکان یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در سال های اخیر، شهرداری شهرکرد به آن تاکید داشته است.
وی افزود: اعتقاد داریم که فرهنگ ترافیک را باید از میان دانش آموزان و کودکان شروع کرد به همین دلیل در پارک ترافیک دوره‌های آموزشی ویژه مدارس و کودکان برگزار می‌شود که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا دوره‌های آموزشی به صورت محدود برگزار شد.
مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته حدود 10 دوره آموزشی و در هر دوره با حضور 50 کودک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، بیان کرد: موضوعات آموزشی در زمینه لزوم رعایت نکات ایمنی عبور و مرور به ویژه در ارتباط با کودکان و دانش‌آموزان از طریق آموزش‌ها ارائه می‌شود.
محقق با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی آشنایی کودکان با قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی و فرهنگ ترافیک است، ادامه داد: کودکانی که تحت آموزش‌های ترافیکی قرار می‌گیرند پس از آموزش به والدین خود در صورت عدم رعایت مقررات رانندگی تذکر می‌دهند.
وی با بیان اینکه باید در حوزه ترافیک و آموزش آن به کودکان و ارتقاء سطح فرهنگ مردم در این زمینه گام برداریم، گفت: دوره آموزشی ویژه دانش‌آموزان براساس درخواست مدارس و طبق اولویت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه