اخبار داغ

روند فراهم‌سازی بازی تدارکاتی برای تیم ملی به شکل مستمر دنبال شده؛

استیلی: پیشینه واسطه‌های برگزاری دیدارهای تدارکاتی را بررسی می‌کنیم/ اتهام‌زنی‌ها باعث کمک به تیم ملی نمی‌شود

استیلی: پیشینه واسطه‌های برگزاری دیدارهای تدارکاتی را بررسی می‌کنیم/ اتهام‌زنی‌ها باعث کمک به تیم ملی نمی‌شود
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال پیشینه و سوابق این واسطه‌ها را بررسی می‌کند و برخی از این موارد با توجه به سوابق منفی که داشته‌اند گزینه، مناسبی برای همکاری به شمار نمی‌روند.
[

به گزارش خبرگزاری دانا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران پیرامون روند برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی اظهار داشت: پس از دیدار با لبنان، رایزنی‌های اولیه برای برگزاری بازی‌های دوستانه در دستور کار فدراسیون قرار گرفت. با این وجود و با توجه به این که بسیاری از کشورها پیش از این اقدامات لازم در این خصوص را آغاز کرده بودند، این امکان وجود داشت که در سال گذشته مذاکرات و مکاتباتی در این بخش انجام شود که این کار صورت نگرفته بود.

,

وی در ادامه بیان داشت: به هر ترتیب بعد از قرعه کشی جام جهانی در دوحه، مذاکرات و ملاقات‌های خوبی در همین راستا صورت گرفت و می‌توانم بگویم با هماهنگی امور بین‌الملل فدراسیون، برخی از اعضای هیات رئیسه، کادر اجرایی و هماهنگی کادرفنی به صورت مستمر این روند دنبال شده و مذاکرات و مکاتبات با کشورهای متعدد از قاره‌های مختلف انجام شده. در واقع همه در تلاش هستند که بتوانیم در این شرایط ویژه بهترین تصمیم و انتخاب ممکن را داشته باشیم.

,

استیلی عنوان داشت: می‌توانستیم دو شیوه را انتخاب کنیم؛ انجام بازی‌های مورد نظر در کشورهای منطقه از جمله قطر و یا انجام سفر به مقصد سایر کشورها و مناطق که هر کدام از این شیوه‌ها معایب و فوایدی داشت. در نهایت با توجه به مجموعه شرایط این دو تصمیم و گزینه‌های موجود برای انجام بازی‌های تدارکاتی در حال رایزنی هستیم. طبیعتا در این مسیر پیشنهادات متعددی از جانب شرکت‌ها و واسطه‌ها مطرح می‌شود که فدراسیون فوتبال پیشینه و سوابق این واسطه‌ها را بررسی می‌کند و برخی از این موارد با توجه به سوابق منفی که داشته‌اند گزینه، مناسبی برای همکاری به شمار نمی‌روند.

,

سرپرست تیم ملی تصریح داشت: در سایر موارد هم با بررسی مجموعه شرایط از نظر فنی، امکان انجام بازی‌های مفیدتر و بهتر، همچنین سایر الزامات و موضوعات مورد نظر تصمیم‌گیری خواهد شد. با توجه به کلیه موارد و موضوعاتی که مطرح شده، به زودی و بعد از قطعی شدن برنامه‌ها در مورد جزئیات اردوهای آتی تیم ملی، خصوصا اردوی خردادماه اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که پر بودن تقویم کشورهای اروپایی و برخی عوامل و دلایل دیگر همچنین فشردگی برنامه بازی‌های بعضی دیگر از کشورها کار ما را بسیار سخت کرده.

,

او در پایان گفت: نگرانی درباره کیفیت آماده‌سازی تیم ملی شامل برگزاری اردوهای مناسب و داشتن دیدارهای دوستانه، به‌جا و منطقی است اما اتهام زدن بر مبنای بعضی گمانه‌زنی‌ها کمکی به تیم ملی نمی‌کند و بیشتر باعث می‌شود فوتبال دوستان و مردم در این باره دچار نگرانی شوند. آن چه مسلم است مجموعه مسئولان تیم ملی و فدراسیون فوتبال در کنار هم برای تنظیم بهترین و مفیدترین برنامه آماده‌سازی ممکن تلاش خواهند کرد و در این مسیر به تمامی جوانب امر و رفع حاشیه‌های احتمالی هم توجه ویژه داریم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه