اخبار داغ

فرماندار شهرکرد:

هویت گذشته شهرکرد به جوانان معرفی شود/ جایگاه مردم در روز نکوداشت شهرکرد مغفول نماند

هویت گذشته شهرکرد به جوانان معرفی شود/ جایگاه مردم در روز نکوداشت شهرکرد مغفول نماند
عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: به مناسبت روز شهرکرد باید مفاخر، مشاهیر و بزرگان شهرکرد را به جوانان معرفی کنیم تا هویت شهرشان را بشناسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد در جلسه هماهنگی برنامه‌های نکوداشت روز شهرکرد که با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های مختلف برگزار شد، اظهارداشت: در روز شهرکرد باید تمام اقدامات و فعالیت‌هایی که در دستگاه‌های مختلف برای شهرکرد انجام شده و اقداماتی که قرار است طی یکسال آینده نیز صورت پذیرد، اعلام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی افزود: برنامه‌هایی که در روز شهرکرد اجرا می‌شود نباید مقطعی باشد بلکه باید کارهایی ماندگار صورت پذیرد تا در چند سال آینده بتوان به خوبی از این اقدامات یاد کرد.
فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه محتوای برنامه‌ها باید تقویت شود، بیان کرد: رویکرد امسال نکوداشت روز شهرکرد باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد و همه دستگاه‌ها با وفاق و همدلی برای اجرای برنامه‌ها به کمک شهرداری بیایند.
جایگاه مردم در روز نکوداشت شهرکرد مغفول نماند
محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی مواقع حتی رسانه ملی مرکز استان را با سایر استان‌ها به اشتباه معرفی می‌کنند بنابراین نیاز است که مرکز استان به خوبی به سایر استان‌ها معرفی شود.
وی گفت: در برگزاری برنامه‌های روز شهرکرد نباید از جایگاه مردم غافل ماند و از ظرفیت آن‌ها برای اجرای برنامه‌ها بهره گرفته شود.
رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: همچنین در برنامه‌های روز شهرکرد ترویج فرهنگ ایثار مغفول مانده و فرمانده‌هان و سرداران و مفاخر و مشاهیر شهر نیز معرفی شوند.
عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد نیز در ادامه جلسه بیان کرد: با توجه به اینکه از همه اقوام در شهرکرد ساکن هستند و شهروند شهرکردی محسوب می‌شوند بنابراین فرصت خوبی است تا در روز نکوداشت شهرکرد ظرفیت استان به کل کشور معرفی شود.
وی گفت: با معرفی استان به صورت ملی می‌توانیم در راستای توسعه استان در عرصه گردشگری گام موثری برداریم و مناطق گردشگری استان را معرفی کنیم.
نجفی ادامه داد: روز شهرکرد تنها روز شهرداری نیست و همه دستگاه‌ها به ویژه متولیان امر فرهنگ باید به کمک شهرداری بیایند تا بتوانند یک روز بیاد ماندنی را برای مردم رقم بزنند.

,
,
, جایگاه مردم در روز نکوداشت شهرکرد مغفول نماند,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه