اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج عشایر کشور:

بیش از ۴۰هزار بسته کمک معیشتی و ۵۰هزار غذای گرم در استقبال از کنگره ملی شهدای عشایر توزیع شد

بیش از ۴۰هزار بسته کمک معیشتی و ۵۰هزار غذای گرم در استقبال از کنگره ملی شهدای عشایر  توزیع شد
احمد سعیدی گفت: پویشی تحت عنوان یا امام حسن مجتبی(ع) در کل کشور در راستای استقبال از این کنگره اجرا شد که بیش از ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی و در شبهای قدر بیش از ۵۰ هزار غذای گرم در کل رده های بسیج عشایری کشور در بین نیازمندان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ احمد سعیدی رئیس سازمان بسیج عشایر کشور در حاشیه هشتمین جلسه هماهنگی بین کمیته های برگزاری گنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور اظهار کرد: فضا سازی مطلوبی در تمام مناطق عشایر با حضور صدا و سیما استان ها و رده های بسیج عشایر در حال انجام است.
وی همچنین ادامه داد: پویشی تحت عنوان یا امام حسن مجتبی(ع) در کل کشور در راستای استقبال از این کنگره اجرا شد که بیش از 40 هزار بسته کمک معیشتی و در شبهای قدر بیش از 50 هزار غذای گرم در کل رده های بسیج عشایری کشور در بین نیازمندان توزیع شد.
سعیدی عنوان کرد: در همین ایام که مقدمات برگزاری کنگره در حال فراهم سازی است در برخی استان ها یادواره های استانی و شهرستانی در حال برگزاری است.
وی ضمن اشاره به سه برنامه ملی در استقبال از این کنگره بیان کرد: یادواره شهدای زن عشایر ، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان عشایر و مسابقه سراسری تیر اندازی با سلاح شخصی ویژه بسیجیان عشایر از دیگر برنامه های در استقبال از گنگره ملی 10 هزار شهید عشایر کشور می باشد.
علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهار محال وبختیاری نیز در این جلسه گفت: در این جلسه نیازمندی های کنگره در حال جمع بندی می باشد ، هر چه به برگزاری گنگره نزدیک می شویم آمادگی در بین کمیته ها و ادارات 10 گانه استان بیشتر می شود.
وی افزود: پیشرفت های خوبی در راستای برگزاری گنکره داشتیم، در این جلسه سعی می شود تا اشکالات گذشته را حل کنیم و برآورد های بودجه ای که مورد نیاز کمیته ها است را مورد بررسی قرار دهیم.
سردار اکبری بیان کرد: چون برای اولین بار این کنگره کشوری در استان ما برگزار می شود سعی می شود به بهترین نحو اجرا شود تا خاطره خوبی در ذهن میهمانان 24 استان حاضر در کنگره باقی بماند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه