اخبار داغ

در شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان عنوان شد؛

فرهنگ دفاع مقدس باید دغدغه جامعه و به‌ ویژه مدیران باشد/ برگزاری مراسم «روز مقاومت» در روزهای سوم و چهارم خرداد ماه

فرهنگ دفاع مقدس باید دغدغه جامعه و به‌ ویژه مدیران باشد/ برگزاری مراسم «روز مقاومت» در روزهای سوم و چهارم خرداد ماه
رحمان جلالی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: رهبری در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس تاکید بسیار دارند و برای ستادهای کنگره شهدا در استان‌ ها قبل از برگزاری کنگره شهدا جلسه می‌گذارند؛ بنابراین فرهنگ دفاع مقدس باید دغدغه جامعه و به‌ ویژه مدیران باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز در شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان و ستاد بزرگداشت سوم خرداد ماه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت در مسئولیت های اجرایی، وظیفه داریم/ فرهنگ دفاع مقدس باید دغدغه جامعه و به‌ ویژه مدیران باشد

, نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت در مسئولیت های اجرایی، وظیفه داریم/ فرهنگ دفاع مقدس باید دغدغه جامعه و به‌ ویژه مدیران باشد, نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت در مسئولیت های اجرایی، وظیفه داریم/ فرهنگ دفاع مقدس باید دغدغه جامعه و به‌ ویژه مدیران باشد,

رحمان جلالی  با بیان اینکه سیزده روش در مدل های تربیتی در دنیا وجود دارد که ما از این روش ها استفاده نکرده ایم، گفت: در روش های تربیتی نماد سازی، الگو سازی، مواجه سازی و غیره مطرح است.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تأکید بر اینکه اتفاق تربیتی باید از نزدیک دیده شود، عنوان کرد: چنانچه هنر و ابتکار چاشنی کار شود، اقدامات و فعالیت ها حتما جواب خواهد داد.

وی با بیان اینکه مسائل در عرصه های مختلف، ریشه در فرهنگ دارد، اظهار کرد: اگر مشکلات زمینه فرهنگی حل شود، مسائل دیگر نیز حل خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: مقام معظم رهبری در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس تاکید بسیار دارند و برای ستادهای کنگره شهدا در استان‌ ها قبل از برگزاری کنگره شهدا جلسه می‌گذارند؛ بنابراین فرهنگ دفاع مقدس باید دغدغه جامعه و به‌ ویژه مدیران باشد.

جلالی گفت: در روز مقاومت و برنامه های این ایام، با ظرفیت دستگاه ها باید برنامه های مردمی را تدارک ببینیم، به ویژه برنامه های ویژه میدانی باید در نظر گرفته شود.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تأکید کرد: از ظرفیت مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باید استفاده کرد و این ظرفیت در کرمان بی نظیر است.

وی با بیان اینکه در مراسم یادواره شهدا باید کار و مشکل مردم برطرف شود، تصریح کرد: در مراسم یادواره شهدای روستایی در منطقه زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، وقتی از ایشان برای سخنرانی یادواره دعوت کردیم حاج قاسم عنوان کرد« اگر برای مردم کاری انجام می‌دهید من هم می‌آیم» و این شرط حاج قاسم برای حضور موجب شد بلوار روستا بازسازی و بهسازی شده و از تصادفات جلوگیری شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ما نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت در مسئولیت اجرایی، وظیفه داریم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

برگزاری مراسم «روز مقاومت» در روزهای سوم و چهارم خرداد ماه/ دستگاه های اجرایی در تولید کتب دفاع مقدس و شهدا کوشاتر باشند

, برگزاری مراسم «روز مقاومت» در روزهای سوم و چهارم خرداد ماه/ دستگاه های اجرایی در تولید کتب دفاع مقدس و شهدا کوشاتر باشند, برگزاری مراسم «روز مقاومت» در روزهای سوم و چهارم خرداد ماه/ دستگاه های اجرایی در تولید کتب دفاع مقدس و شهدا کوشاتر باشند,

 

,

محمود مهدوی فرد صبح امروز در شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان و ستاد بزرگداشت سوم خرداد ماه گفت: مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح، سامانه ای را در اختیار تمام رده های کشوری قرار داده است تا تمام ارگان های دولتی برنامه های دفاع مقدس خود را در این سامانه بارگذاری کنند که بعد از پایان برنامه، تایید برنامه را باید انجام دهند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: سال قبل ۶۲ دستگاه دولتی استان، برنامه های خود را در سامانه بارگذاری کرده اند، که نیمی از این دستگاه برنامه های خود را تایید نکرده اند؛ این در حالی است که استان کرمان، بزرگترین استان کشور و پایتخت مقاومت است که باید در این عرصه بیشتر حضور داشته باشند.

وی افزود:  ارزیابی استان کرمان در عرصه دفاع مقدس بر اساس ارزیابی از این سامانه صورت می گیرد.

مهدوی فرد بیان کرد: سال گذشته مصوبه این بود که هر اداره در تولید کتاب دفاع مقدس و شهید اقدام کند که تعدادی از ادارات کُتبی را تولید کردند و امسال ادارات کوشاتر باشند و هر اداره در این زمینه اقدام کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان عنوان کرد: امسال دو روز را برای گرامیداشت سوم خرداد ماه «روز مقاومت»در نظر گرفته شده است؛ سوم خرداد ماه به عنوان روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» و چهارم خرداد ماه به عنوان روز «دزفول، مقاومت و پایداری» که برنامه ها با شعار«ما مقاوم هستیم» اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به فروکش کردن بیماری کرونا برگزاری برنامه های امسال بیشتر به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه