اخبار داغ

جانشین سپاه قمر بنی‌هاشم(ع):

قشر کارگری هم در جبهه کار و تولید و هم در جبهه دفاع مقدس ایستادگی کرد

قشر کارگری هم در جبهه کار و تولید و هم در جبهه دفاع مقدس ایستادگی کرد
علی افضلی گفت: در زمان دفاع مقدس قشر کارگری هم درجبهه کار و تولید و هم در جبهه دفاع مقدس ایستادگی کرد و آن چیزی برای دشمنان ما گران آمد و سخت شد همین موضوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ علی افضلی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری امروز در حاشیه همایش تجلیل از کارگران برتر استان در روز جهانی کارگر (11 اردیبهشت)، روز معلم و روز شهادت شهید مطهری و یاد و خاطره 214 شهید جامعه کارگری استان را گرامیداشت و اظهار کرد: آرزوی انبیا از ابتدای اسلام تا کنون تحقق یک جامعه اسلامی بوده و 1400 سال در تحقق این آرزو فاصله ای اتفاق افتاد.
سردار افضلی با اشاره به آیه 155 سوره انعام گفت: خداوند کتاب قرآن را در این آیه مبارک دانست زیرا که قرآن پر از خیر و برکت است و این بالاتر از تصورات بشر است.
 
وی ادامه داد: در هر زمینه ای که بخواهید و دنبال خیر و برکت باشید از قرآن مدد بجویید که این کتاب بسیار مبارک و پر از خیر و برکتی است.

جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال وبختیاری عنوان کرد: وظیفه همه ما تبعیت از فرامین خدا و قرآن است ، خدا ترس باشیم و قدر منزلت و ارزش خودمان را بدانیم.
 
وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه تصریح کرد: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی مردمی بودن است ، وقتی بررسی می کنیم می بینیم از اقشار مختلف مردم به صورت خود جوش و داوطلبانه، آنجایی که باید برای حفاطت از انقلاب (در سالهای 1358 و 1359) وارد میدان شدند و مقابل دشمنان ایستادند.
 
افضلی افزود: در زمان دفاع مقدس قشر کارگری هم درجبهه کار و تولید و هم در جبهه دفاع مقدس ایستادگی کرد و آن چیزی برای دشمنان ما گران آمد و سخت شد همین موضوع است.

وی تلاش امروزه دشمنان را در راستای نارضایتی مردم ایران دانست و گفت : امروزه جامعه کارگری علیرغم تلاش های بسیار زیاد دشمنان این مرز و بوم که همچنان در راستای توقف رشد و پیشرفت انجام می دهد ، دست از فعالیت خود نکشیده و همچنان محکم در مسیر خود ادامه می دهند.

علی افضلی عنوان کرد: مسئله مهمی که  باعث شده بعد از 44 سال از گذشت انقلاب روی پای خودمان بایستیم و افتخارات بسیار زیادی نصیب کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی کنیم همین ایستادگی و تلاش و کار قشر کارگر ملت ایران است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در آخر بیان کرد: این تلاش و ایستادگی قشر کارگر می طلبد که وظیفه مسئولین و دست اندر کاران و کسانی که بایستی حامی و پشتیبان این قشر زحمت کش باشند دو چندان شود، امیدواریم مسئولین نظام با این حرکت انقلابی و دولت مردمی، نگاهی که نگاه واقعی به جایگاه واقعی مردم زحمت کش جمهوری اسلامی است محقق شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه