اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان:

گرد و غبار مهمان ناخوانده چهارمحال و بختیاری شد/ خروج گروه‌های حساس از منزل تا پایان هفته ممنوع!

گرد و غبار مهمان ناخوانده چهارمحال و بختیاری شد/ خروج گروه‌های حساس از منزل تا پایان هفته ممنوع!
مهران چراغ‌پور با بیان اینکه گرد و غبار مستقر در این استان از خوزستان و عربستان وارد کشور شده است گفت: روز گذشته اطلاعیه‌ای صادر شد که طی روزهای دوشنبه و خصوصا سه‌شنبه و چهارشنبه این شرایط را شاهد خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در اکثر مناطق این گرد و غبار قابل مشاهده است.
وی با بیان اینکه گرد و غبار مستقر در این استان از خوزستان و عربستان وارد کشور شده است تصریح کرد: روز گذشته اطلاعیه‌ای صادر شد که طی روزهای دوشنبه و خصوصا سه‌شنبه و چهارشنبه این شرایط را شاهد خواهیم بود.
چراغ‌پور اضافه کرد: امروز بعدازظهر وزش شدید باد را خواهیم داشت و کمی از میزان آلایندگی کلاسته می‌شود، اما مجدد برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه انتظار داریم آسمان غبارآلود را برای اکثر نواحی استان شاهد باشیم و در این مدت گروه‌های حساس از خروج از منزل خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: شب گذشته در شهرستان کوهرنگ و ایستگاه چلگرد حدودا 9 میلی‌متر بارندگی به ثبت رسیده است و از ایستگاه‌های سامان، بن و بلداجی کمتر از یک میلی‌متر گزارش بارندگی داشتیم.
وی ادامه داد: امروز تا پایان هفته، آسمان این استان در اکثر مواقع غبارآلود بوده و در بعدازظهرها شاهد ابرناکی و وزش باد خواهیم بود، از شدت وزش باد برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه کاسته می‌شود اما برای روز پنجشنبه وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.
چراغ‌پور گفت: امروز صبح بن با کمینه دمای چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان بود که در همان ساعت دمای شهرکرد هشت درجه بالای صفر به ثبت رسید و طی 24 ساعت گذشته در گرم‌ترین ساعت روز لردگان با بیشینه دمای 25 درجه گرم‌ترین ایستگاه گزارش شد.
 
انتنهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه